יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

VisionClip 2 של SwitchEasy: מנשא ל- iPhone וגם מגן למסך

יש גורסים שה"בון-טון" העדכני, קובע נשיאת סמארטפון בכיס. אחרים עדיין מעדיפים לשאת את ה- iPhone שלהם תולה בחגורת המכנסיים. שכולם יהנו. חברת SwitchEasy, ייצרנית סדרת הנרתיקים הקשיחים Capsule (יבוא והפצה לישראל: קב' GoldStream מקרית ביאליק), משלימה את נרתיקיה בדגמיהם המובילים, Rebel ו- Neo, עם מנשא אלגנטי, קליל ויעיל - VisionClip2. כש- iPhone נישא בתוך VisionClip2, המסך שלו מוגן הרבה יותר ממה שמציעה מדבקת מסך טריויאלית. המחיר המומלץ לצרכן, סביר ולא גבוה בהרבה ממחיר מדבקת מגן איכותית. 99.00 ש"ח (כולל מע"מ), אצל ספקיה המורשים של קב' GoldStream.


<--break--!>

עיצוב VisionClip2 פשוט ומינימליסטי, מוקשח במקומות הראויים, ומשדר עכשוויות צעירה. המנשא בנוי חומר פולימרי (פלסטיק) שקוף, בצבע מעושן, יצוק סביב שדרת פוליקרבונט בה מורכב ציר קליפס, לחגורה.
תכולת האריזה מינימליסטית גם היא. המנשא ומדריך לשימוש. לא שצריך מדריך כזה, אבל יש. למדנו ממנו שה- VisionClip2 מותאם לאייפונים מוגנים בנרתיקים מדגמי Rebel ו- Neo של סדרת Capsule. ניסיתי את אותו מנשא עם הנרתיק הנוכחי שלי, EcoShield של Agent18. מתאים ככפפה. מכאן יש להניח שהמנשא יתאים לעוד נרתיקים בעיצוב דומה. לשימת לב אוהבי ג'אנר הנשיאה הזה. (ה- iPhone ונרתיק Rebel Serpent שבתמונה אינם כלולים באריזה..)..
המהדק (קליפס) לחגורה סובב על ציר, בעל מספר זויות נשיאה, מאפשר לשאת את ה- iPhone במצב אנכי, אופקי ומספר מצבי ביניים. המהדק והציר מורכבים על שדרה קשיחה, עשויים פוליקרבונט. חומר גלם קל משקל, גמיש ובעל שרידות גבוהה.
בקצה שפת האחיזה של המהדק בליטה, מבטיחה שהמנשא ותכולתו לא יפרדו מחגורת המכנסיים, אלא כשיעלה רצון.
של SwitchEasy, עושה את מה שהוא אמור והיטב, מבלי להתיימר ובלא רעש וצלצולים. הוא לא נראה רע (בעיני המתבונן), ובמחירו המומלץ לצרכן, 99.00 ש"ח, הוא גם לא עולה הרבה יותר ממדבקת מגן. למחפשי אלטרנטיבה מעניינת למדבקה, לבעלי נרתיקים קשיחים תואמים ובעיקר, למעדיפים לשאת את ה- iPhone שלהם גלוי ותולה בחגורה.
מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל- א.ס.י.פ/ערוץ 3
כל הזכויות שמורות
=======================================

אין תגובות: