יום חמישי, 1 באוקטובר 2009

סקירה: מנשא חלון לאייפון - iGrip מבית Herbert Richter, גרמניה

HR-IGrip (5k image)

חברת Herbert Richter, מגרמניה, נחשבת ל"מרצדס" של ייצרניות המנשאים/עריסות לאביזרי קצה ברכב. החברה מייצרת פתרונות נשיאה רכובים בהתאם לתקנים המחמירים הנהוגים באיחוד האירופי וניתן למצוא מוצרים שלה המשלובים בתעשיית הרכב הגרמנית.

לאחרונה HR השיקה סדרת מנשאים חדשה לטלפונים חכמים ול- PDA, העונה לשם iGrip Try Me. הסדרה מכוונת למשתמשים "מקצועיים", ומוגשת בתוך אריזות פתוחות המאפשרות להתנסות במוצר לפני שקונים. קונספט חדשני כשלעצמו, שכן בד"כ מנשאים מתחרים משווקים באריזות חתומות ואין על הקונה אלא לסמוך על צילום ובמקרה הטוב על דוגמא שחוקה אצל המוכר.

HR_iGrip4 (22k image)

יבואן סדרת iGrip, חברת "די-אקווה" מתל-אביב, השאיל לנו iGrip מדוגם עבור iPhone 3G/3GS (קיים דגם שונה ל- iPhone 2G). להלן רשמי הבדיקה.

========================================

אריזת סדרת iGrip Try Me עושה בדיוק את מה שהיא מבטיחה. היא "מזמינה" אותך לקחת את ה- iPhone שלך (או כל טלפון אחר בהתאם לדגם) ולנסות אם הוא מתאים, עוד לפני שבירת החותם ופריסת התכולתה. במקרה זה, בדיקה מיותרת, שכן המוצר נועד לסקירה. במצבי אמת, אין טוב מקצת Hands-On להבטיח לך שאתה קונה מוצר מתאים. מנשא ה- iGrip ל- iPhone 3G/3GS, מתאים למכשיר כ"כפפה ליד".

HR_iGrip7 (26k image)

באריזה ערכה הכוללת זרוע קשיחה לחלון עם התקן יניקה מסיליקון, להבדיל אלפי הבדלות מתושבות ה"קפיץ" הגמישות והנפוצות זו אינה רועדת ואינה זזה בעת נסיעה, דיסקת הדבקה עם משטח חלק, נעסוק בה בהמשך, ומנשא/עריסה מדוגם ל- iPhone 3G/3GS. לבד מהתקן היניקה, כל רכיבי הערכה יצוקים מפוליקרבונט (לא פלסטיק !!) ביציקה מדוייקת ונקיה.

הזרוע מפרקית ומאפשרת כיוון אנכי, כשתושבת המנשא/עריסה מורכבת על בסיס כדורי, מאפשר כוון ב- 360 מעלות. ניתן להבחין בבירור שצירי הכוון עשויים ברגי מתכת (לא פלסטיק !!). שלא כבמוצרים בעלי איכות נמוכה, הידוק צירי iGrip עמד בכבוד גם בנשיאה לאורך הדרך הלא סלולה, מחברת את מתחם גלילות לרמת-השרון, שדה ניסויים אכזר למדי לכל מוצר שצריך להוכיח יציבות ושרידות בנסיעה בג'בלאות.

HR_iGrip2 (17k image)

HR_iGrip3 (17k image)

למי שהשמשה הקדמית של המכונית שלו משופעת במנשאים לשלל מכשירים ו/או לזה המעוניין להציב את המכשיר שלא על השמשה, ערכת iGrip מציעה פתרון (וותיק, אף שכבר לא ראיתי מזמן..) בדמות דיסקת הדבקה. ניתן להדביק אותה בכל מקום מתאים ברכב, כשפניה החלקים מאפשרים להצמיד אליה את התקן היניקה של הזרוע. אזהרה: הדבק חזק מאוד וכך הוא צריך להיות. אם מחליטים להשתמש בדיסקת ההדבקה, לחשוב היטב על מיקום הולם לפני שמדביקים. אם כבר הדבקת, לא לנסות להסיר אלא אם המקום נסתר ולא יהיה אסון גדול כשעם הדיסקה, ירד גם חלק מהדשבורד...

HR_iGrip5 (21k image)

נחזור לזרוע. התושבת שלה, זו שאליה מחברים את המנשא/עריסה מצוייד במשטח התקנה עם ארבעה פינים, תקני לאביזרי הקצה של HR. אני מזכיר זאת שכן כמדת העניין ניתן להשתמש בזרוע המצויינת לחיבור אביזרי קצה אחרים, כל עוד הם תואמים לתקן החיבור של HR, ויש הרבה כאלה.

HR_iGrip8 (38k image)

ועוד, תושבת המנשא/עריסה מאפשרת לשנות את תנוחת המכשיר בהתאם ליישום, למשל בניווט לשנות לתנוחה אופקית. בורג ההידוק, ממתכת, עומד יפה בתנאי נסיעת שטח.

HR_iGrip10 (22k image)

סיכום:


- המוצר זמין אצל המשווקים המורשים של חברת "די-אקוה"
- בבדיקה אקראית בחנויות, המחיר הממוצע לצרכן הוא בסביבות 250 ש"ח (כולל מע"מ). למוצר המיוצר בגרמניה, זהו מחיר סביר בהחלט
- איכות רכיבי הערכה, היציקות והצירי המתכת, גבוהה מהממוצע הנפוץ
- המנשא/עריסה המדוגם - מתאים במדוייק - לקווי המתאר של iPhone 3G/3GS (ל- iPhone 2G קיים דגם אחר)
- בעת נסיעה/נשיאה, ניתן לטעון את ה- iPhone, בשקע ה- Docking, עם מטען לרכב (לא מצורף לערכה)
- גמישות המנשא/עריסה מאפשרת שימוש גם כשל- iPhone כיסוי גב מהסדרות הדקיקות. למשל, ניסיתי עם כיסוי Slim של Elago (גם זה מיובא ומופץ ע"י חברת "די-אקווה") מסתדר יפה. כאמור, אפשר לבדוק לפני קניה מה לגבי כיסויים אחרים, אם יש.


בסה"כ, מוצר מומלץ לכל מי שה- iPhone שלו זרוק ברכב ומסכן את חייו (של ה- iPhone) עם כל קפיצה לא מבוקרת של המכונית.

מאת: Saar Avigour
צילום: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3 / HR PR
כל הזכויות שמורות - a.s.i.p/channel 3
==============================
==========================

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אפשר לקבל פרטים לגבי היבואן - "די אקווה"?

תודה