יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

חשיפה: איתוראן GPS ראשונים עם גרסת iPhone עברית ומפות ישראל. עכשיו ב- App Store


איתוראן GPS, שחקן מעט דיסקרטי בזירה הרוחשת של תוכנות הניווט בישראל, בעלת השליטה בחברת מפה, ספקית מפות ישראל לרוב תוכנות הניווט האישי המקומיות, היא הראשונה להעלות ל- App Store, חנות היישומים של Apple, תוכנת ניווט עם מפות ישראל ותמיכה מלאה בשפה העברית.

התוכנה זמינה להורדה מיידית, מתאימה לבעלי iPhone מדגמי 3G וצפונה (עם GPS מובנה), מצויידים בגרסת קושחה 3.0 ומעלה ומחירה 94.99 דולר. במחיר זה ה- iPhone שלכם יהפוך לנווטן מן השורה שתוכלו לשאת עמכם תמיד.

======================================

על-פי הערכות זהירות, כבר יש היום בארץ כמה עשרות אלפי טלפונים מסוג iPhone מדגמים תואמים לתוכנה. בקרוב יושקו בארץ עוד כמיליון אייפונים חדשים, כולם מצויידים ב- GPS מובנה. נראה שאיתוראן GPS מכוונת לאלה ותוכניותיה, אם יצליחו, יוציאו אותה מהמעגל הסגור של לקוחותיה, בקרבם החברה פועלת כבר כמה שנים. התוכנה, Ituran GPS Israel שמה, מבוססת על מנוע ניווט של חברה אירופית ידועה.

תמצאו בה ניווט מלא מדלת-אל-דלת עם הוראות קוליות בעברית, מפות ישראל (עברית ואנגלית של חב' מפה) במהדורת יולי 2009, כ- 1,200 מבנים תלת-מימדיים (LandMarks), אלפי נקודות ציון עם מספרי טלפון (אפשר לחייג מתוך התוכנה), התראות מצלמות מהירות, תמיכה במסך המגע ובשפת התנועות (Multi-Touch) שב- iphone, ותמיכה ב- 9 שפות ממשק (בינן עברית, אנגלית, רוסית וערבית).
Ituran GPS israel ל- iPhone תומכת בתנוחות תצוגה אופקית ואנכית. בגרסת ישראל התוכנה שוקלת כ- 400 מגה (כולל המפות).

מאת: סער אביגור

=======================================

אין תגובות: