יום ראשון, 4 באוקטובר 2009

חדש מ- Agent 18 ל- iPhone 3GS: מגן גב ננעל, ידידותי לסביבה, ומעמד צפייה עם מפצל שמע

Agent18a (4k image)

Agent18eco1 (22k image)

Splittter1 (24k image)

Agent 18, מאכלסת כבר מזמן את הליגה הבינלאומית לאלופות, בכל הקשור לאביזרי הגנה ל- iPhone, למחשבי מק ולכל מה שבין לבין. נרתיקים קשיחים, מגני גב מחומרים אקזוטיים, מגני מסך וכיו"ב.

Agent 18, חברה קטנה ומטריפה מקליפורניה, התחברה די מהר לוורידים של משתמשי האיפונים והאיפודים בעולם, ועל איכות מוצריה ניתן ללמוד מנוכחותה בחנויות AppleStore הרשמיות בעולם, גם אצלנו ב- iDigital... ה"ג'וק" העדכני של מעצבי Agent 18, ייצור ידידותי לסביבה, ומוצרי החברה האחרונים עשויים חומרים ממוחזרים במיטב טכנולוגיות הקלין-טק, החל מהאריזה ועד לאחרונת המולקולות של המוצר עצמו.. הידעתם שייצור מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה עולה יותר ?

בחיפושי האינסופיים אחר "נרתיק ההגנה האולטימטיבי" ל- iPhone, שיהיה קשיח, שיהיה דקיק, שיעטוף את My Precious מכל צדדיו וגם.. שיאפשר הסרה מהירה עת בה יעלה הצורך, כינסתי את צוות יועצי והצגתי בפניהם את הבעייה (שלי). מה שיצא, בתמימות דעים של 3 מתוך 4, היה מגן הגב הננעל, החדש, של Agent 18, ה- iPhone EcoShield (יבוא לישראל: קב' GoldStream מק. ביאליק, חיפה רבתי).

באותה הזדמנות נחשפתי לפתרון חכם לטיפוח זוגיות בטיסות ארוכות, גם הוא משל Agent 18. מעמד צפייה בסרטים ל- iPhone, עם מפצל שמע לשני זוגות של אוזניות. למעוניינים, כך עובדת השיטה. אם התמזל מזלך לשבת במטוס לצד בת/בן הזוג השני, שאטרקטיבי בעיניך, מניחים את האיפון על ה- Tray, מציגים עליו תוכן מעניין במיוחד, מאזינים לשמע באוזניות ו"עושים קולות של הנאה החלטית".. כשהשכנה/שכן (בהתאם לעניין) מתחיל לגלות עניין, מציעים לה/לו סט אוזניות נוסף (שהוכן מראש ..) ואח"כ זורמים... פשוט נכון ?

אנשי GoldStream העבירו אלי את שני האביזרים לבדיקה, בצירוף מחירים מומלצים לצרכן.

מגן ה- Agent 18 iPhone EcoShield - ממל"צ 175.00 ש"ח (כולל מע"מ)
מעמד מפצל שמע Agent 18 - ממל"צ 129.00 ש"ח (כולל מע"מ)


המוצרים נושאים אחריות לשנה, זמינים בחנויות iDigital, ואצל המפיצים המורשים של קב' GoldStream ברחבי הארץ.

--------------------------------------

מגן ה- iPhone EcoShield הוא "רימייק" של מגן ה- Slider שזכה לפופולריות רבה בתקופתו של iPhone 2G. המגן מורכב משני "חצאים" המתלבשים על ה- iPhone 3G/3GS בתנועת החלקה. חצי אחד מלמעלה והחצי השני מלמטה. שני החצאים נפגשים ונועלים זה את זה למיקשה אחת שדי קשה להבחין בין חלקיה.

Agent18eco13 (22k image)

החומר ממנו עשוי ה- EcoShield הוא פולימר מהונדס שמקורו ב.. בקבוקי פלסטיק ממוחזרים. איך עושים את זה פחות רלוונטי לענייננו, אבל התוצאה קשיחה מאוד ובו בזמן גמישה ובעלת טקסטורה מחוספסת, נאה אך גם מבטיחה שהמכשיר היקר, עוטה המגן של Agent 18, לא יחליק לנו מהיד. עוזרים לכך גם שני פסי סיליקון בדפנות האחיזה, בצבע הגוף (במקרה זה שחור, למעוניינים גם בלבן ובכחול).

האריזה, עשוייה נייר ממוחזר, מאכלסת ערכת הגנה/תצוגה הכוללת:

Agent18eco3 (24k image)


1. חצי מגן תחתון
2. חצי מגן עליון (ניתן לראות בבירור את פסי הנעילה של שני החצאים)
3. מגן מסך (קריסטלי) משובח של Agent 18, מהסוג שמוכרים, בנפרד, בדי הרבה כסף..
4. מעמד שולחני ל- iPhone, מאפשר להניחו על השולחן במצב צפייה/עבודה


שלא כנרתיקים/מגני גב זולים ונפוצים, ל- EcoShield אמצעי הגנה כנגד שריטת המכשיר בעת ה"לבישה/התפשטות". לשם כך אנשי Agent 18 "השתילו" בחלק הפנימי של חצאי המגן, בהתאמה, 4 פסי סיליקון, הם הבאים במגע עם ה- iPhone ולא גוף המגן.

Agent18eco14 (18k image). במציאות זה הרבה יותר טוב אפילו משזה נשמע. הלבשה/הסרת חצאי המגן מתבצעת בהחלקה רציפה ונעימה, עד לנעילה. הלבשתי/הסרתי מספר פעמים ובדקתי. שריטות, אין.

ה- EcoShield, עוטף את ה- Iphone יפה, בכלל זה את לחיץ ה"שינה" ואת צמד לחיצי בקרת השמע. הפתחים החשופים היחידים, בלתי נמנעים למעשה. פתח לאוזניות/דיבורית, פתח למתג השתקה ופתח למחבר העגינה, רמקול ומיקרופון.

Agent18eco7 (13k image)

Agent18eco12 (15k image)

עדיין, שלא כמגני גב נפוצים, ל- EcoShield שפה הבולטת אל מעבר לפני שטח המסך, הגנה מעולה למצבי נפילה (לא עלינו) קלים, כשפני המסך למטה..

Agent18eco8 (15k image)

את הערכה משלים מעמד שולחני ממתכת, המאפשר הצבה ו/או עבודה עם המכשיר על משטחים שולחניים.

Agent18eco11 (12k image)

מגן ה- EcoShield נמנה עם סדרת ה- Slim (דק) של Agent 18, ובהשוואה לנרתיק המועדף הקודם שלי (Rebel Serpent) נראה ומרגיש ממש שחיף, תוך קרוב ה- iPhone ככל האפשר, למידותיו המקוריות, עם הגנה היקפית מירבית שתקסום גם לאלו שמעדיפים את ה- iPhone שלהם עירום.


מהגנה לתענוג, שמחת השיתוף שמציע מעמד הצפייה, המפצל, של Agent 18.

המעמד מכונס במעין קופסא חכמה, המכילה את כל רכיביו, והנפרסת בעת שימוש. אין חלקים נפרדים שאפשר לאבד והכל מתכנס בסוף למידות קטנות: 75x75x10 מ"מ בלבד.

Splittter2 (15k image)

פריסת המעמד, כצדפה, חושפת את קרביו.


- חלל אחסון ובו מקופל כבל קצר עם תקע ("בננה") 3.5 מ"מ לשקע האוזניות ב- iPhone
- רגלית כיוון זוית צפייה, עם מספר זויות לבחירה


Splittter3 (21k image)

Splittter4 (19k image)

משהזוית נבחרה, תקע האוזניות מתחבר ל- iPhone ומשני צידי המעמד ניתן לחבר שני זוגות של אוזניות... ואיך אמרנו, לזרום..

Splittter5 (26k image)

אפשר להשתמש גם כסתם מפצל שמע לשני מאזינים, אף שלשם כך יש כבר אביזרים קומפקטיים יותר.

שני המוצרים איכותיים בהרכבה, מעוצבים בקפידה ונעימים למגע ולמראה. נוסיף לכך את מגמת עידוד הידידותיות לסביבה שאמצה Agent 18 ומחירים שאינם בשמיים ובהשוואה למוצרים מתחרים, סבירים פלוס, ולפנינו שני אביזרים מעניינים בהחלט.

מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3
כל הזכויות שמורות
===============================================

אין תגובות: