יום שני, 2 במרץ 2009

iGO FUN - ממשיכים למתג את iGO8 3D

iGO_Fun_Logo (9k image)

iGO_Fun_Logo2 (18k image)

GPS&More , נציגתה של חברת NavNGO ומפיצת תוכנת הניווט iGO בישראל, ממשיכה ביוזמת מיתוג תוכנת הדגל שלה, iGO8 3D ומשיקה מוצר חדש. iGO FUN.

iGO FUN מציעה מגוון רחב של אטרקציות ומקומות בילוי, בישראל, למשפחה ולילדים עם שכבה מורחבת ומקוטלגת של נקודות ציון רלוונטיות. בלעדי ל- iGO FUN, עדכון עיתי (שוטף) של נקודות עניין הקשורות לאירועי תרבות ונופש פעיל. חידוש שמתאפשר באמצעות שת"פ עם אתר kinderland.co.il באמצעות הורדת קובץ POI מתעדכן מהאתר.

ל- iGO FUN מצורפים ממשק Oasis, ממשק המולטימדיה השימושי של iGO, כולל נגני מוזיקה, תמונות וסרטים, ערכת מסלולי טיולים (עם אפשרות ייבוא), מחשבון ושעון עולמי וכן 6 משחקוני פנאי.

כתוכנת ניווט, iGO FUN מבוססת על גרסת iGO8 3D האחרונה, עם ממשק תלת-מימדי מלא, ומפת ישראל (חב' מפה) בגרסה עדכנית. לתוכנה מצורף קובץ מכמונות מהירות מתעדכן (מאתר GPM) והיא כוללת גם מפות אירופה (23 מדינות), בחבילת טיולים, נופש ופנאי מושלמת לתקופת החגים הקרבה.

iGO FUN משווקת, בבלעדיות, על מכשירי ניווט של חברת NOVOGO, מופצים בישראל ע"י בנדא מגנטיקס וערוצי השיווק שלה.

-----------------------

"iGO FUN מכוונת למרבים בפעילות פנאי משפחתית. ככזו FUN שמה דגש על בילויים למשפחה ולילדים" מסביר אלעד צרפתי, מנהל הפעילות העסקית של NavNGO בישראל. "הוספנו כאן מאות נקודות בינן מרכזים קהילתיים, מתנ"סים, מרכזי בידור, פארקים ואתרי נופש פעיל, צימרים וכיו"ב בישראל. צרפנו לכך ממשק מולטימדיה מלא עם נגני מוזיקה, תמונות וסרטונים וגם 6 משחקונים. שיהיה מה לעשות בזמנים שבין הנסיעה לבין ההתארגנות ביעד. הורים יעריכו זאת מאוד" הוא מוסיף.

iGO_Fun_Oasis (20k image)

iGO_Fun_POI (25k image)

להורים המנווטים iGO FUN מציעה גרסה מלאה ועדכנית של iGO 8 3D עם ממשק תלת-מימד מלא, שכבת תחנות הדלק התלת-מימדית החדשה, מקוטלגת לפי חברות (בעיקר לטובת בעלי מנגנון תדלוק אוטומטי ברכבי חברה), שכבת מכמונות מהירות עם התרעות קוליות שתתעדכן בשוטף מאתר GPS&More, וגם סט מפות מורחב של אירופה (23 מדינות) לאלו שכבר מתכננים את הנופשונים בחו"ל.

iGO_Fun_Gas (24k image)

את iGO FUN ניתן לזהות באמצעות מדבקה מעוצבת על אריזת מכשירי Novogo ייעודיים.

iGO_Fun_Logo1 (24k image)

מערכות iGO FUN זמינות מיידית בערוצי השיווק, במחירים תואמים לדגמי Novogo ולמפרטיהם.

מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3
==============================================

תגובה 1:

חני אמר/ה...

אביזרים לאייפון:



http://www.bs-shop.co.il/pl_products~7~27.htm