יום חמישי, 4 בדצמבר 2008

סקירה מצולמת: נרתיק עור Orbit Flex של Krusell ל- Touch HD

KruselHD-1 (24k image)

זה עתה הושק, וכבר ייצרני אביזרי קצה עבור ה- Touch HD של HTC נערכים לתחרות העזה על כיס המשתמש, או יותר נכון על המעט שנשאר בו. בין אלו בולטת חברת Krusell משוודיה, מהוותיקות בייצרניות נרתיקי עור לסלולרים ולייתר חפיצים (Gadgets).

gcur מי שנתקל במותג Krusell לראשונה, נזכיר שבישראל ייצרן זה שולט בחלק הארי של שוק נרתיקי העור למחשבים קטנים, סלולריים וחפיצים אחרים, עם מוצר הנושא אחריות "לכל החיים", עדיין מוצע במחירים שפויים, ולכן מתאים לשכבה רחבה של משתמשים. סדרת Orbit Flex, החדשה, מציגה נרתיק "Convertible". כזה שמאפשר שימוש עם ו/או בלי כיסוי מסך עליון כשהכיסוי מתחבר/מתפרק מגוף הנרתיק באמצעות מסילה המותקנת בגב הנרתיק. פטנט שימושי שמרחיב את אפשרויות הנשיאה של ה- Touch HD והשימוש בו במבחר מצבים.

=======================

סדרת Orbit Flex של Krusell היא מקבילה קרובה ביותר למכונית ספורט עם גג פתוח. רוצים, מסירים את כיסוי המסך הקדמי, למשל ב"נשיאת רושם"... אבל גם כשמנווטים ומרכיבים את המכשיר בעריסת חלון. מאידך גיסא, בתנאי נשיאה טיפה יותר "קשוחים" מרכיבים את כיסוי המסך והרכיב היקר ביותר בכל טלפון סלולרי, מסך המגע הגדול, מוגן לבטח. אם Krusell עדיין לא רשמו פטנט בעניין, כדאי שיזדרזו. רעיון מעולה, יישום נקי ולפחות כרגע, אין להם הרבה מתחרים לעיצוב החכם הזה.

כשהכיסוי מורכב על ה- HD, חזית המכשיר מוגנת היטב משריטות ומכות. הכיסוי משתי שכבות עור ובתווך לוח הגנה פלסטי.

KruselHD-2 (16k image)

הגב עשוי שתי שכבות עור וביניהן לוח הגנה דק וקשיח, גם כאן מפלסטיק.

KruselHD-3 (18k image)

את הכיסוי הקדמי מסירים בהחלקת ציר אל תוך מסילה. הציר, גם המסילה מיוצרים מפלסטיק קשיח ובו בזמן גמיש, שלא ישבר בקלות. ההרכבה והפירוק קלים ואחרי פעם, פעמיים, כבר לא משקיעים בכך הרבה מחשבה ונוהגים בהתאם לעניין ולצורך. זהו המסר העיקרי של סדרת Orbit Flex. עובד.

KruselHD-5 (22k image)

KruselHD-10 (9k image)

הנרתיק מיועד לנשיאת המכשיר באופן קבוע כשהוא בתוך הנרתיק (תצורת Orbit Flex גם עושה זאת להגיוני...). היות ועוצב להגן על ה- Touch HD מכל צדדיו, אפילו מהשריטה הקטנה ביותר (למעט זו שיש לנו בראש..), כרויים בו הפתחים המתאימים לאפשר תפעול נוח ומלא כשהמכשיר בפנים.


כך תפעול בקרת עוצמת קול,

KruselHD-4 (20k image)

מצלמה אחורית (עיקרית), ורמקול,

KruselHD-6 (14k image)

שורת לחיצי המגע לתפעול טלפון, בחזית, וטעינה מתחת למסך,

KruselHD-9 (26k image)

המצלמה הקדמית (שיחות וידאו), ואוזנית הטלפון המובנה.

KruselHD-11 (11k image)

כיסוי המסך מכיל כיס גדול לכרטיסי ביקור/שטרי כסף ושני כיסים זעירים לכרטיסי זכרון. שומר מסכו, יחשוב פעמיים אם להשתמש באלו למה שנועדו במקור, אף שהכיסוי עצמו מוקשת מעט, ללא לחץ פיזי עליו הכרטיסים אינם נוגעים במסך.

KruselHD-8 (16k image)

ככל נרתיקי Krusell, גם הדגם נשוא הסקירה מציע את מערכת הנשיאה ה"ביתית" Multi Adapt, אולי הורסטילית בנמצא, ושפרסמה את מוצרי Krusell באשר הם. לתזכורת, מדובר במסילה המובנה בגב העור של הנרתיק ולתוכה ניתן להרכיב מגוון רחב של אמצעי נשיאה, כל אחד ושימושיו.

KruselHD-7 (12k image)

נרתיק ה- Touch HD מגיע עם התקן תלייה רב-כיווני, מתכוונן, לחגורה. בדרך-כלל נרתיקי Orbit מגיעים עם התקן נשיאה בצורת מהדק, כשהתקן התלייה הרב-כיווני ומתכוונן מוצע לרכישה כאביזר נפרד. בסדרת Flex ה"קיט" שודרג והאריזה כוללת את ההתקן היקר יותר.

KruselHD-12 (11k image)

שמאפשר לקבע את הנרתיק, בנשיאה, למצב אנכי,

KruselHD-15 (11k image)

או אופקי,

KruselHD-14 (10k image)

כטלפון, כשהמכשיר בשיחה, ניתן להשתמש בו ללא כיסוי המסך, או כשהכיסוי תולה כלפי מטה. ה"שטח" החליט שזהו המצב הטבעי לפתיחת כיסוי חזית. אני עדיין מעדיף את הפתיחה כלפי מעלה. עניין של הרגל שכנראה יהיו שיצטרכו לשנות..

KruselHD-13 (14k image)


סיכום:

נרתיקי Krusell נועדו, בראש ובראשונה, להיות כלי עבודה. הם לא מתייפייפים בשושלת יחסין, לא מתהדרים בריחות עתיקים וגם לא עולים כמו יד ועוד רגל.

ב- Touch HD, תקשורתן שכולו מסך, יותר מתמיד כדאי לחשוב איך מגנים על הרכיב היקר ביותר בו. בהזדמנות, הנרתיק יגן גם על מסגרת המתכת מפני שריטות מרגיזות.

עם מחיר מומלץ לצרכן של 199.00 ש"ח (כולל מע"מ), הנרתיק הזה, כאחיו לסדרה, ימשיך ככל הנראה לקרוץ למשתמשים המעשיים שבינינו. אחריות לכל החיים ושרות ותיק בארץ (חברת On-Road) מעגלים גם הם את הפינות, אם יש כאלה. אנחנו לא מצאנו.

מאת: סער אביגור
צילומים: איריס אביגור ל- א.ס.י.פ/ערוץ 3, Krusell
============================================

אין תגובות: