יום חמישי, 11 בדצמבר 2008

כמו ארכימדס.... מחפש פוזיציה (חדשה).. !


טוב, זמן להזכר ולהזכיר.

מחפש עמדת הובלה חדשה בתחומי פיתוח עסקי (רצוי בינ"ל), ניהול שיווק ו/או מכירות מורכבות. ביחד או לחוד. אתם יודעים מה, לא בהכרח בעולם הההיטק שאני בא ממנו, אבל עדיף שכן שהרי אני כבר בשוונג הנכון. סטארטאפ מעניין תמיד בא בחשבון, אבל אני מסתדר טוב מאוד גם בארגונים גדולים. למדתי להתאים עצמי לתנאים משתנים, ומהר. חלק ממקצוע שבו אני מתעורר מדי פעם במקומות בהם צריך להביט החוצה מהחלון כדי להזכר איפה אני :-)

עם ניסיון מדיד, וקבלות בהרבה ספרות. יודע לומר זאת ועוד כל-מיני, גם באנגלית שוטפת של חדרי ישיבות, גם באולמי הרצאות וגם במה שקרוי "ראש בראש".. מתמחה במו"מ מורכבים, חוזים, ניהול פרוייקטים חוצי מערכות ובעל רקע איתן בניהול מוצרים ובאינטגרציה של חומרה/תוכנה. מעטים האנשים שיודעים גם וגם בלי להתבלבל. אז אני אחד כזה.
כבר אמרתי? ממש אין לי בעיות עם נסיעות מרובות (אפילו רצוי). גם למקומות משונים. בטח כבר הייתי שם. אם לא, כנראה הייתי בדרך ועצרתי לרגע במקום אחר. אם כבר, בשנים האחרונות ביליתי יותר זמן בנמלי תעופה מאשר בבית. חיים מעניינים.

חיפשתי את עצמי ב- Google. גם באנגלית וגם בעברית.. וואו, אפילו אני לא ידעתי שאני כזה... אז מה. במקום שאני עומד בו כרגע, מסתבר שזה לגמרי לא מספיק. איזה בזבוז.... טוב, בינתיים אני לא מתבטל. אני ממשיך לעשות את מה שאני יודע אבל בקטן. מה שאני צריך עכשיו זה כמו ארכימדס; "פוזיציה להזיז את העניינים בגדול".... מכירים, מכירים מישהו שמכיר מישהו ? בקיצור Networking...

אפשר להשאיר תגובות מתחת, אבל עדיף לכתובת הדוא"ל שלי; channel3@isdn.net.il. כל הצעה רצינית תלקח בחשבון. קו"ח, באנגלית ובעברית, לפי דרישה.


כתב: סער
איור: מהרשת
===================

אין תגובות: