יום שני, 4 באוגוסט 2008

דעה אישית: מערכת הפעלה II ל- Iphone.. לשדרג, אבל אין מה להתעלף

Iosi-lio4a (20k image)
אז ככה. אתמול בלילה אחז בי הנחש ובקול דומה להפליא לקולה של אישתי צעק לי באוזן.. "מה זה פה, איך יתכן שלכל הבנות בפילאטיס כבר יש IPhone II ורק לי אין".. נדמה היה לי שאני זוכר במעומעם איזה סיפור על נחש אחר, קשור גם הוא לאיזה אישה ולאיזה IPhone ושלא ממש הסתיים בשאנטי (או אולי זה היה תפוח..?..). איך שלא יהיה. החלטתי להראות מי כאן הגבר ולטפל בבעייה במיידי !!. משום שחברי פורום מכירות כבר הלכו לישון, בחרתי בתוכנית ב'. לשדרג את מערכת ההפעלה ב Iphone-I שלה (נעצום עין מהצדדים ה"פילוסופיים" שבעצם המעשה..).

איני רוצה לעצבן כאן אף אחד. נשבע לכם. אבל IPhone זה לא בשבילי. לא IPhone-I ולא IPhone-II. כמה שאני באמת משתדל להבין על מה המהומה, אני תמיד מגיע לאותה תוצאה = מאומה. כל ההגיון שם הפוך, כל "הראש" הוא "מקי" (בעיני זהה לכל שפה חייזרית אחרת..) ולגמרי Off Topic לגבי.

אז למה אני בכל זאת גם מתעסק בזה ועוד גם רץ לספר לחברה? כי כרב-פריק גאדג'טים, מחובתי להתעדכן ולעדכן את כל בעלי IPhone-I שעדיין מהססים. הכל עובד, הכל תקין ומצדי, ש- Apple ימשיכו שלא לכלול את ישראל ברשימת המדינות לתפוצת IPhone-II. אנחנו כבר נדע להסתדר ונראה מי יפסיד מזה בסוף...באותו הקשר שווה להזכיר גם את התמיכה העברית (הפעם בתשלום) למערכת ההפעלה החדשה. התקנה חלקה ומהירה. לוקאליזציה מלאה ועוד כמה טריקים נחמדים ולגמרי לעניין. לא הצטערתי על ה- 235 ש"ח מהם נפרדתי על הבוקר שאחרי... אגב לא להתעצל ולא לנסות להוריד את התמיכה ב- EDGE. לשמוע למפתחים וללכת על WiFi. עניין של דקות מול שעות.

שורה תחתונה. עוד לילה לבן אחד. אחת אישה פרטית שמחה, ואני. אחד שחוזר ל- Windows Mobile 6.1 ועדיין לא מביט לאחור. לפחות כשמשדרגים רומים ל- PPC העולם נראה יישר..:-)...
כתב: סער אביגור
איור: dungeonwarden

אין תגובות: