יום שבת, 30 באוגוסט 2008

ציטוט: חוזר ל- HTC Hermes - ווידוי קורע לב.. של עריק IPhone

[darth_vader_iphone.JPG] הייתי חייב, אבל ממש חייב. להביא כאן את דבריו ה"קורעים" (לב וריאה...) של Benny Bar, חבר מפורום ה"אח" PocketpcFreak.com. כי "אין כפרה גמורה בלי תשובה"...

טוב אז נמאס לי. באמת שרציתי, התכוננתי להבדלים, לחסר ב-GPS אמיתי, למיעוט התוכנות. אבל כשנגמר - נגמר!

- לא יכול יותר עם הכפייה להשתמש רק בחנות אחת לתוכנות. במיוחד זו של אפל עם הדרישות שלה
- לא יכול יותר עם זה שאי אפשר לסנכרן את המשימות של עם האקסצ'יינג'. כאילו רבאק, מדובר פה בתהליך בסיסי לגמרי, אפילו ב-WM3 כבר חשבו עליו!
- לא יכול יותר עם זה שיש לחברה ממנה קנית יאת המכשיר את היכולת למחוק לי ממנו תוכנות. מזכיר לי יותר מדי את האח הגדול
- לא יכול יותר עם הפרצוף הזחוח של סטיב ג'ובס, שמציע לי מכשיר ב-200 דולר בלבד (עם התחייבות לשלם עוד 1400$ בתשלומים קטנטנים)
- לא יכול יותר עם העובדה שאין לי איך לשחק, לשדרג, לשפצר או לייפות את המכשיר
- לא ביקשתי רום שונה, רק קצת קוסטומיזציה For Haven's Sakes!..
- לא יכול יותר לכתוב מייל ארוך בתפוצת ענק על המקלדת המחורבנת הזאת. נכון, היא מגניבה, אבל אין כמו מקשים אמיתיים לעבודה הזאת
- לא יכול יותר לסנכרן את ה-INBOX לבד, בלי תיקיות משנה. למה לי העונש הזה? מילא אם הייתה תוכנה בתשלום להתמודד עם זה (איזו פלקסמייל קטנה אולי?)
- לא יכול יותר עם האייקונים האלה. ההתלהבות חלפה ובאמת שאייקונים מרובעים קטנים עם סמיילים עליהם לא יכולים להשתוות לממשק של הדיימונד, האומניה או SPB MS, שכולם אגב, זמינים ל-HTC Hermes שלי ולא מצריכים יותר מדי עבודה
- לא יכול יותר שאני צריך לפרוץ מכשיר שרכשתי בכסף מלא, ואז להתפלל שבעדכון התוכנה הבא, החברה לה שילמתי את מיטב כספי לא תנעל לי אותו חזרה או גרוע מכך, תשבית לי אותו
- לא יכול יותר שכל ווידאו שאני רוצה לשים על המכשיר, מצריך העברה ל-MP4. רוצה להעתיק אותו. אה, ואם כבר....
- לא יכול יותר בלי העתק-הדבק!!! זה כל כך אלמנטרי לעזאזל!
- לא יכול יותר עם כל אלה ועוד המון ולכן, הוצאתי ממחבואו את ה-HTC Hermes שלי, שבחיוך מבוייש קיבל אותי בחזרה. רום חדש, ממשק Omnia נחמד, וסוף-סוף אני יכול לחזור ולהשתמש במכשיר לא מסורס, לא משועבד ואתם יודעים מה? אפילו די מהיר. מי היה מאמין שאומר זאת?

ויוה לה Windows Mobile!

הדברים נאמרים כמו במקור, לא שיניתי. אף שאני מצטרף לכל מילה, טוב שזה יוצא ממקלדתו של מישהו אחר. אם אני הייתי כותב את זה עוד היו אומרים שסטיב באלמר שילם לי... הלוואי..:-)

כתב: Benny Bar
הגיב: סער אביגור (בעודו קרוע מצחוק)
אילוסטראציה: Lähettänyt Pete klo

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

נו באמת סער, אתה יודע שמה שלא איפון לא שווה. יש לאנשים מסויימים תסמות האסיר, אשר עם הזמן מתחיל לאהוב את הסוהר.

לא נורא :-)

Unknown אמר/ה...

נו באמת סער, אתה יודע שמה שלא איפון לא שווה. יש לאנשים מסויימים תסמות האסיר, אשר עם הזמן מתחיל לאהוב את הסוהר.

לא נורא :-)

MobileZone אמר/ה...

Gady אחי הסובל.. ליבי אתך. ועזוב אותך מאייפון. אתה יודע יותר טוב...

========================
אחד שיש לו גם וגם, וגם..