יום רביעי, 16 ביולי 2008

Overlay Plus של Martin Fields, אולי מגן המסך הטוב בשוק




domL הינה חברה מ- Singapore, המחזיקה במותג Martin Fields. על מגני המסך Martin Fields Overlay Plus אני שומע כבר די הרבה אמירות נלהבות, ודיווחים עקשניים בפורומים הבי"ל עוררו את סקרנותי.

האם קיים "בטבע" מגן מסך "הכי טוב בעולם" ?, מה גורם לאתרים וותיקים ומכובדים "להשפך" ממנו ? מה כבר אפשר לחדש בתחום הנחשב ל"הכי שכיח" בהקשר לכל מכשיר בו המסך מהווה את הרכיב הכי רגיש והכי יקר בו.
ה- Diamond החדש, מכשיר שכל חזיתו משטח נוצץ ומועד לשריטות, נמצא מתאים לבדיקה ולאימות האמור.

עלות ליח': 16.99 דולר ארה"ב + משלוח. יקר יחסית, אבל לדברי הייצרן בעל אורך חיים של חצי שנה ויותר עם אפשרות הסרה, ניקוי והחזרה. בחשבון פשוט זה יוצא כמה סנטים ליום..

ה- Overlay Plus של Martin Fields ל- Diamond נמנה עם הבודדים (אם בכלל) שמספקים הגנה גם למשטח הלחיצים התחתון, וגם לעדשות המצלמה.



















החלקים מגיעים בנפרד ( Pre-Cut על גבי שבלונה אחת) ומאפשרים מיקום נוח, מדוייק ונטול בועיות אויר.



















החומר ממנו עשוי המגן הוא פלסטיק רב-שכבתי, קשיח במידה ולדברי הייצרן, שעבר תהליכי ציפוי כימיים לסנן 99% מקרני ה- UV המזיקות, ולמניעת שריטות חיצוניות. חומר הגלם עצמו מיובא מיפן (להבדיל מפלסטיק סיני זול) ומשמש גם בתעשיית הציפוי/סינון לחלונות של מכוניות. השכבה הדביקה בגב המגן עשוייה סיליקון, מאפשרת הסרה והרכבה חוזרת ומנסיון קודם, אינה משאירה עקבות על המסך.









משום שבכל ה- PPC העכשויים מסכי המגע משתמשים בטכנולוגיית Resistive (בניגוד ל- Capacitive ב- IPhone), גם המגן של MF עדיין דק יחסית ואינו מפריע כלל לשימוש באצבע או בחרט.

לא מצאתי מגן כזה בארץ, ייתכן שיש כאן הזדמנות עסקית ליבואן זריז. לאתר הייצרן: http://www.doml.com.sg/

שוב, אהבתי במיוחד את ההגנה על כלל "המשטחים השקופים" של המכשיר. תכונה שכרגע מצאתי רק במוצר זה.

מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור

אין תגובות: