יום שני, 21 ביולי 2008

סקירה: Noreve St.Tropez עם נרתיק עור מעוצב ל- Diamond

NoreveLogoo (5k image)
Noreve St.Tropez, מצרפת, הולכת ומתברגת בשלישיה המובילה של ייצרני נרתיקים מעוצבים להתקנים ניידים, השיקה בימים אלה נרתיק "חכם" עבור הDiamond של HTC. מעוצב כבר אמרנו, אבל הנרתיק החדש בהחלט זכאי גם להגדרה חכם, בהיותו גם דק, גם מגן, גם אינו מחסיר שום פתח ועם זאת, כשהוא סגור על ה- Diamond, עוטף אותו מכל הצדדים. לא מספיק, אז הנרתיק הזה גם נסגר ונפתח ב"תנועת Shake", ברוח ה- Diamond. מסייעת בכך סגירת מגנט, המשמשת גם ככיסוי לפתח המצלמה.
NoreveDia99 (27k image)
עד שהתחלתי לקבל את הדוגמאות ראשונות של נרתיקים לסקירה, נשאתי את ה- Diamond בנרתיק חגורה ב- 50 ש"ח מהחנות הפינתית. ברור שזה לא יעלה על הדעת וליהלומים מגיע קצת יותר... כדי לעטוף את הדימונד שלנו באופן הולם, Noreve יפרידו אותנו מסך של 39.99 Eu, בתוספת עלות משלוח, מה שכבר חולף מעבר לרף המחייב בתשלום מע"מ ביבוא אישי (אם מקפידים..).
את מבחן האריזה, הנרתיק של Noreve עובר בגדול. כבר נתקלנו באריזה הסופר מושקעת הזו בעת שסקרנו את נרתיק העור, הלא פחות חכם שלהם, ל- Kaiser (לסקירה, לחצ/י כאן). הצלחתה של Noreve לא הקפיצה לה את הפיוסים במחירים, אבל בהחלט העלתה לה את גאות היחידה עם תוספת טקסט האומרת Houte Couture for Mobile Devices, מה שמתרגם לעברית למשהו כמו.."אפנת-עילית להתקנים ניידים". טוב, St.Tropez, לא...
NoreveDia1 (14k image)
NoreveDia2 (22k image)
ה"חבילה" במארז מציעה את הנרתיק ו"קיט" תפש נשיאה לחגורה. ירצו יתקינו, לא ירצו, לא. אני מעדיף לשאת את המכשיר, בתוך הנרתיק, בכיס. מי שחושב אחרת, יש אלטרנטיבה.
NoreveDia3 (19k image)
כשהוא עוטף את ה- Diamond, הנרתיק של Noreve מכפיל את העובי הכללי של ה"חבילה" לכ- 2.2 ס"מ. דיברנו קודם על ה"חכמה" שבעיצוב, ובכן זה המקום להסביר. העובי נוצר משילוב מאוד מעניין של חיזוקים בעור, היכן שצריך, עם עור דק יותר במקומות מוגנים ממילא. עוד יותר מעניין זה שלא ניתן לראות את נקודות החיבור בין שני סוגי העור. נרתיק, כנרתיק, אבל גם הפעם Noreve השקיעה כאן לא מעט שכל בעיצוב המוצר. תלמידי בצלאל יוכלו להנות כאן הנאה כפולה...
NoreveDia993 (17k image)
בצילום: שלוש החיצים מסמנים את שילוב חיזוקי העור
כשהנרתיק סגור, הוא עוטף את ה- Diamond לגמרי:
NoreveDia93 (16k image)
בצילום: כך זה נראה בחזית
NoreveDia94 (16k image)
בצילום: מבט גב
NoreveDia95 (14k image)
בצילום: צד ימין עם פתח להוצאת החרט, לשימת לב - כשהנרתיק סגור, החרט נחסם למקרה נפילה לא רצונית
NoreveDia9 (17k image)
בצילום: צד שמאל עם פתח ללחצני בקרת עוצמה
NoreveDia8 (21k image)
בצילום: מבט מלמעלה. גישה ללחיץ הפעלה ראשי, מכוסה לגמרי עם סגירת הנרתיק
NoreveDia995 (19k image)
בצילום: מבט מתחת. גישה לטעינה/סנכרון/של"ר, מכוסה לגמרי עם סגירת הנרתיק
NoreveDia98 (26k image)
בצילום: פתח עדשת המצלמה העיקרית, מכוסה לגמרי עם סגירת הנרתיק
קצת קשה להסביר את זה במילים, אבל את הנרתיק ניתן לפתוח ולסגור ביד אחת, ע"י תנועת Shake (לא נדרש אימון רב מדי) המפילה ו/או נועלת את הכיסוי באמצעות שני מגנטים מוסתרים היטב.
NoreveDia97 (18k image)
כאמור, למעדיפים נשיאה בחגורה, קיט התפש מאפשר נשיאה אנכית או אופקית, מתכוונת באמצעות ציר משונן ממתכת. את הציר ניתן להרכיב/להסיר בהתאם לרצון ולמצב, עם המברג המצורף. כאן גם המקום לציין (סקירה או לא סקירה..) את התקלה היחידה במוצר. הבורג שמחבר את הציר המשונן היה מעט ארוך מדי. עניין של עשיריות המילימטר, אבל מונע הידוק מושלם. שום דבר שאי אפשר לסדר לבד, אבל בכל זאת..
NoreveDia991 (27k image)
NoreveDia992 (21k image)
סיכום:

לא זול, אבל מתאים למי שאוהב את היהלום שלו מוגן היטב מפני פגעי החיים האכזריים. עיצוב חכם ומראה יוקרתי בעור משובח (ויש הבדל גדול בין עור משובח לעור ג'יפה. תאמינו לי..). אפשר להזמין ישירות באתר הייצרן, בלחיצה כאן. כמו שאנחנו מזכירים בנסיבות כאלה, הזדמנות עסקית ליבואן שמעוניין להכניס את מוצרי Noreve לישראל באופן מסודר.
כמו גם במקרה של נרתיק ה- Kaiser, האנשים של Noreve מוכיחים חשיבה מחוץ לקופסה וזה עושה את ההבדל, אפילו כשמדובר בטופ של נרתיקי העור בשוק העולמי. לחסכנים, קמצנים וסתם מאותגרי תקציב, אפשר גם בלי.
מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור - א.ס.י.פ/ערוץ 3

אין תגובות: