יום ראשון, 13 ביולי 2008

הכותרת שעשתה לי היום



עידו קינן, מכלכליסט, קלע לי בול בפוני עם הכותרת:.."רוכבים על ההייפ" והפתיח העוקב:.."אזהרה, משרד הבריאות קובע כי האייפון החדש מכיל לפחות 79% הייפ".


אם עד הבוקר התהלכתי בתחושה שאני הילד היחיד בכיתה שרואה את עירומו של המלך, אחרי שקראתי את קינן, הנשימה שלי כבר עברה לקצב יותר סדיר. "אמא, יש כאן לפחות שניים כמונו, וכמעט והצלחת לשכנע אותי שאני בן יחיד"..


.."אנחנו מדברים עליו כי אחרים מדברים עליו, והם מדברים עליו כי אנחנו מדברים עליו. כלי התקשורת מדווחים עליו גם כשאין מה להגיד, כי לא ייתכן שהם לא ידווחו עליו כשכלי תקשורת אחרים מדווחים עליו, ולהיפך. באפל יודעים את זה, ומרוצים מאוד מהפרסום החינמי..", ממשיך עידו לקרוע אותי. הייתכן שרק שנינו רואים את האמת ?


מהצד של החותנת, נותרנו אנחנו, הפריקים של ה- Hard Core. אפילו רבע תאותנו לא בידינו. והוא, החתן, עדיין משולל תכונות בסיסיות כיכולת הרצת תוכניות ברקע, גזירה/העתקה, פרופילי BT נפוצים כ- A2DP, עדיין כבול וכובל ל- ITunes המעצבנת, גם אייפון 2, איננו אלא עוד תרגיל מוצלח בשיווק שאת עיקר הצלחתו חייב להייפ !

אין תגובות: