יום ראשון, 12 ביולי 2009

"לך קנה איפון משלך"... עכשיו הסרט(ים)

IP3GSLogo (6k image)

Julian Smith הוא יוצר סרטים אמריקאי מבטיח שעבודותיו מופצות בערוצים חברתיים, בעיקר YouTube. כפי שמעיד על עצמו... "..תמיד הייתי הילד החנון של הכיתה".. "..אין לי עבודה קבועה, ואני עושה קולנוע ומוזיקה למען הכיף.. שלי ושלכם..(לא לדאוג, הוא בא ממשפחה טובה)"..

ג'וליאן נפל גם הוא בשבי ה- iPhone והקדיש לו כמה עבודות. מה לומר, להתגלגל מהן... ברוח הקיץ, אבל בהרבה אהבה, להלן סרטון אחד מבין שלושה. בחרתי בזה שהצחיק אותי הכי הרבה. יש עוד שניים בידיעה המורחבת.

רלוונטי יותר מתמיד עכשיו שאנו מאויימים בטסונאמי של אייפונים עבריים, מגויירים כהלכה, מהירים כמו טיל, אמינים כמו טנק, וסקסיים כמו.. (שכל אחד יבחר לו את מי שעושה לו את זה.. את שלי אני שומר לעצמי). אגב קרצתי היום, שוב, לדוברת של אחת מספקיות הסלולר שתעשה לנו את זה, סקירה בתכנון. בינתיים, יאללה Julian. תסביר להם.. "לכו תקנו לכם אייפון משלכם"..








אגב לסיום, מכתבה של אמיר טייג ו- גלי ברגר, היום ב- כלכליסט ..."רבע מהישראלים רוצים לקנות אייפון", התובנה הזו מתבססת על סקר מכון גאוקרטוגרפיה לכלכליסט המעלה עוד כמה מספרים מעניינים. לכתבה המלאה, הקלק/י כאן.


=====================Saar Avigour====July-12-2009=====a.s.ip/channel3=====

אין תגובות: