יום שלישי, 3 בפברואר 2009

iGO8 יהדות: מע' ניווט ייחודית למגזר הדתי-חרדי

HYLogo (9k image)

IGOJewish_3 (33k image)

"אנו מברכים על ההבנה שמגלות יותר ויותר חברות גדולות לצרכיהם של קהלים ייחודיים, בכך מסייעים בדרכם לקירוב לבבות", כך אמר שר התקשורת, ח"כ אריאל אטיאס, בחנכו את השקת iGO 8 יהדות, מערכת ניווט ייחודית למגזר היהודי דתי-חרדי, היום במלון שרתון סיטי-טואר.

IGOJewish_8 (31k image)
שר התקשורת, ח"כ אריאל אטיאס, עם נשיא חב' NavNGO דודי וירניק ומנכ"ל קב' ח.י יוסי סרודי

iGO8 יהדות, מיזם משותף של חברות GPS&More , מפיצת תוכנת iGO בישראל, ו קבוצת ח.י., מפיצת מותג הניווט QUE, היא מערכת ניווט אישי, מבוססת על תוכנת iGO8 3D, מייחדת עצמה לקהל היהודי דתי-חרדי, בהתאמה ייעודית לצרכיו.

יוזמה שיצאה בברכת הרבנים הראשיים לישראל, הרב הראשי יונה מצגר והרב הראשון לציון שלמה משה עמאר, iGO 8 יהדות מציעה מאגר של למעלה מ- 9,000 נקודות עניין בעלות הקשר יהודי. כדי להתאים לדרישות המגזר, נחסמה בתוכנה אפשרות לגשת לאינטרנט (ממכשירי Connected), וכן נגזרו ממאגר נקודות העניין כאלו שאינן מתאימות לקהל היעד ועלולות לפגוע בהווי היהוד דתי-חרדי, בכך הוסר המחסום לשימוש במערכת ניווט ע"י המקפידים במצוות.
====================

אנו שואלים עצמנו, שוב ושוב, מה עוד אפשר לחדש בתחום תוכנות הניווט האישי, וללא ספק, הטרנד הבא מסתמן להיות מיתוג. התאמת מוצרים מובילים לקהלים ייחודיים. iGO 8 יהדות אחת הדוגמאות לכך, דוגמא שבמונחים של נתח שוק היקפה כהיקף המגזר היהודי דתי-חרדי, בישראל וגם בעולם. קהל שנמנע משימוש במוצר שהפך כבר מזמן למוצר צריכה נפוץ.

GPS&more ו- קבוצת ח.י., נענו לאתגר ובמיזם שהכנתו התחילה בברכת הרבנות הראשית לישראל, עשו מעשה. הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, ליווה את תהליך פיתוח התוכנה "..ביוזמה זו תועלת גדולה לציבור שומרי התורה והמצוות. באמצעות iGO8 יהדות תוקל על ציבור זה ההגעה לבתי-כנסת, מקוואות ומסעדות כשרות", אמר הרב בביקור שערך במשרדי NavNGO ישראל בהרצליה.

Metzger (37k image)
הרב הראשי לישראל, יונה מצגר עם נשיא חב' NavNGO דודי וירניק

הרב הראשון לציון, שלמה משה עמאר, נתן גם הוא את ברכתו למיזם ובכך הפכה iGO8 יהדות לתוכנת הניווט ה"רשמית" של כלל המגזר היהודי דתי-חרדי, על פלגיו.

ShlomomosheAmar (45k image)
הרב הראשון לציון, שלמה משה עמאר עם מנכ"ל GPS&More אלעד צרפתי ומנהל מוצר QUE בקב' ח.י ליאב רון

ל- iGO8 יהדות הותאם Skin ייחודי, מראה אבני הכותל, ופתיחת התוכנה מעלה את תפילת הדרך.

IGOJewish_1 (39k image)

מאגר נקודות עניין ייחודי ובלעדי, מעשה ידי מחלקת המיפוי של NavNGO (מבשר גם קרבה להשלמת מפת ישראל של החברה) כולל כ- 3,000 מסעדות כשרות וכשרות למהדרין, כ- 5,000 בתי-כנסת ומעל ל- 1,000 מקוואות, כשנקודות העניין מציינות גם מספרי טלפון.

IGOJewish_4 (36k image)


על מנת להתאים להווי היהודי דתי-חרדי, הוסרו מהתוכנה נקודות עניין העלולות לפגוע ברגשות המשתמשים, ולנקודות העניין היחודיות ניתנו סמלים ייחודיים ומקלים על הזיהוי.

IGOJewish_11 (21k image)

שורה של יישומים נוספים העושים שימוש בליבת המחשב של ה- QUE ועונים לצרכי קהל היעד כבר בפיתוח, ודודי וירניק הבטיח ששדרוגים לתוכנה שיכללו תוספות שימושיות תוצע למי שרכש את התוכנה בחינם כבר בעת הקרובה.


אפילו סמל מסחרי ייחודי, עוצב ל- iGO8 יהדות ברוח הענין, בצבעי כחול ולבן.

IGO8YahadLogo (11k image)


iGO8 יהדות תשווק בלעדיות ע"י קב' ח.י. על מכשירי QUE. אלו מתייחדים בממשק משתמש בלעדי, מאפשר גישה נוחה לתפריטים ומעבר קל בין מסכי היישומים השונים בנגיעת אצבע. למכשירי QUE מפרט עשיר. הם מגיעים בדגמים עם מסכים של "4.3, "5, "7, ובעלי יכולת מולטימדיה מלאה. מחיר מומלץ צרכן לדגם בעל מסך "4.3, עם iGO8 יהדות, צפוי לעמוד על 1,200.00 ש"ח (כולל מע"מ). המוצר זמין לרכישה ובמעמד ההשקה נצפו עשרות מכשירים מוכנים.

IGOJewish_10 (34k image)


"Nav"nGO שוקדת בימים אלה על התאמת iGO8 יהדות בגרסאות לקהילות יהודיות נוספות בעולם" למדנו מדודי וירניק, והגרסאות הראשונות לצאת יהיו לצרפת ולארה"ב. חישבנו בראש את המספרים ויצא לנו משהו גדול.. כמו-כן ובקרוב מאוד תתווסף ל- 56 השפות בהן דוברת התוכנה גם השפה האידית.

המעמד נוצל, גם, לבשר על השקה בקרוב של שרות High Definition TMC ייחודי לתוכנות משפחת iGO8 , בכלל זה iGO8 יהדות. דודי וירניק הסביר שמדובר בשירות המרחיב את צפיפות דיווחי התנועה שמאפשר ה- TMC המקובל וש- iGO8 המספקת ללקוחותיה (בעולם) שירות זה, תיישר קו גם בישראל בסיום ענייני הרגולציה שנדונים כעת. עם שר תקשורת אוהד טכנולוגיה, אריאל אטיאס, שאצלי שמור לו הרבה כבוד, כנראה שזה לא יהיה ארוך כמו אצל שרי תקשורת אחרים שהכרנו, שלא ממש נמנו עם אוהבי המחשב.



מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3

===========Saar Avigour========Copyright Feb. 09=========

אין תגובות: