יום שלישי, 6 בינואר 2009

סקירה: Noreve St.Tropez עם נרתיק עור מעוצב ל- Touch HD

NoreveLogoo (5k image)

Noreve St. Tropez, מצרפת, כבר התברגה לשלישיה המובילה של ייצרני נרתיקים מעוצבים להתקנים ניידים. לשם היא הגיעה בזכות עיצוב ייחודי, חומרי גלם משובחים ובעיקר, הקשבה לדרישות לקוחותיהם. Noreve השיקה בימים אלה נרתיק עור מעוצב, חדש בסדרת Tradition, עבור ה- Touch HD של HTC. דק, מספק הגנה היקפית מעולה, ואינו מחסיר שום פתח תפעולי.

Noreve_HD_92 (22k image)

לא סתם ציינתי את ההקשבה לדרישות השוק. Noreve שעיצבה את סדרת Tradition עם כיסוי מסך הנפתח כלפי מטה עברה לפתיחה כלפי מעלה, המסורתית יותר ולדעתי גם יותר נוחה. אבל ובעיקר, החליפה לחלוטין את חומר הגלם ממנו מיוצר התקן התליה בחגורה (מצורף וכלול במחיר) מפלסטיק לפלדה !! מתאים לי כשמדובר בנרתיק הנושא מחשב כף יד שעולה כמו לפטופ משובח.

נרתיק ה- Tradition ל- HD (בסקירה) יעבור לבעלותכם במחיר של 33.44 יורו (עליהם יש להוסיף עלות משלוח FedEx של 23.50 יורו). לא מעט, אבל עדיין נמוך ממחיר שני המתחרים היחידים באותה ליגה.

לאתר החברה ו/או לרכישה ישירה, הקלק/י כאן: http://www.noreve.com/product/Housse_cuir_HTC_T8282_-_HTC_Touch_HD_Tradition.html

-----------------------------------

אם גם אתם מסכימים לאמירה "הבגד מעיד עוטהו", אריזתו המושקעת של נרתיק ה- Tradition ל- HD מעידה על מוצר יוקרתי ומוקפד בהחלט.

Noreve_HD_99 (21k image)

על הרצינות בה מביטה החברה על עצמה אפשר ללמוד גם מהגדרתה את מוצריה כ- Haute Couture - אופנה עלית. Noreve חברה חרוצה. לא די שהיא מנפקת לנו, שוב ושוב, מוצרים איכותיים, מעוצבים ושרידים. מושקעת כאן גם הרבה מחשבה בהתאמת כל מוצר ומוצר למבנהו הייחודי של המיועד לשאתו. תופעה שלמצער לא בהכרח רואים אצל המתחרים.

אהבנו במיוחד (כמו גם בדגם ה- Tradition ל- HTC Diamond) את השילוב המאוד מעניין של שני סוגי עור. רך ועדין בחזית הייצוגית, קשיח ומגן במסגרת העוטפת את המכשיר. עדיין מלהיב שלא ניתן לראות את נקודות החיבור בין שני סוגי העור והכל נראה כמקשה אחת אף שלמעשה המכשיר נישא במעין "כלוב מחוזק" המזכיר הגנה לנהג במכונית מרוץ.

Noreve_HD_93 (24k image)

Noreve_HD_91 (26k image)

ה- HD עושה עבודה קלה למעצבי הנרתיקים במיעוט לחיצי/כפתורי תפעול. מכל מקום, הבודדים שיש זוכים לפתחים רלונטיים בנרתיק. לנו זה אומר שניתן להשחיל את המכשיר לנרתיק ולהשאיר אותו שם לתפעול מלא, כולל טעינה ושימוש באזניות.

Noreve_HD_5 (22k image)

Noreve_HD_6 (19k image)

Noreve_HD_7 (17k image)

Noreve_HD_8 (17k image)

בחזית הנרתיק, כשמכסה המסך סגור, מעניין למצוא פתח לרמקול הדיבור של הטלפון. לא ברור למה זה שם, אבל אחרי מעט אימונים גיליתי שזה מאפשר ניהול שיחה גם כשהנרתיק סגור (הגם שיש לפתוח אותו לצורך עצם אישור השיחה). אינני בטוח שהייצרן התכוון לזה, אבל מצאתי שזה נוח למדי.

בגב פתחים, ממוקמים בדיוק מוקפד, למצלמה העיקרית, לרמקול המרכזי ולהתקן התליה בחגורה. פתחים חיצוניים (רלוונטים) מוגנים בשבכת מתכת למניעת חדירה של עצמים זרים.

Noreve_HD_94 (26k image)

מכסה המסך נסגר באמצעות רצועה עם סגר לחיצה. אגב, שאלתי את Michael מ- Noreve מדוע לא לעבור למגנטים, לדבריו קיים חשש שהללו ישפיעו על איפוס המסך. בהערת שוליים, נכון היו דברים מעולם, אבל אינני בטוח שהסיכון ממש קריטי בעוד שסגירת מגנטים הייתה עושה בעיני נרתיק זה ממוצר מעולה, למוצר מושלם (בקטגוריה שלו).

Noreve_HD_95 (26k image)

אם מזכירים את מכסה המסך, "כנף" בשפה המקצועית, חלקו הפנימי נושא הטבעת סמלו המסחרי של הייצרן ומכיל שני כיסים לנשיאת כרטיסי ביקור. הפעם "ויתרו" לנו על כיסים נוספים לנשיאת כרטיסי זיכרון. הכל למען שמירה על הגזרה. פחות רלוונטי ממילא במציאות בה קיימים כרטיסי זכרון של 16 ג'יגה. לא ממש שצריכים החלפה בתדירות גבוהה כפעם.

Noreve_HD_3 (18k image)

נרתיק ה- Tradition ל- HD נמנה עם הראשונים לכלול את התקן התליה בחגורה, החדש, של Noreve. אינני נוהג לשאת את הטלפונים שלי תולים בחגורה, אולם יש להניח שאלו שכן נוהגים כך, יעריכו את ההתקן החדש. הלכה לה הפלסטיקה מהעבר (עדיין בהווה אצל המתחרים) לטובת התקן שכולו מתכת ורובו פלדה. ברוח הזמן, מזכיר התקן נשיאה של אקדח (כבד).

Noreve_HD_992 (28k image)

Noreve_HD_993 (33k image)

Noreve_HD_994 (30k image)

בעוד שרכיב הפלדה נישא בחגורה, בצד הנרתיק יש להחליף את בורג הקישוט המורכב כברירת מחדל ברכיב מתכת תואם. יפה ש- Noreve מצרפים לחבילה אפילו מברג לטובת מאותגרי כלי-עבודה. אפשר (ורצוי) להעזר במברג טיפה יותר סולידי ולהדק היטב.

Noreve_HD_991 (26k image)

התקן התליה מאפשר נשיאה במצב אנכי בלבד (עם סיבוב "חופשי") ואינו מאפשר שינויים הדרגתיים/קבועים.


סיכום:

נרתיק מעולה ומספק את הסחורה למי שאוהב נרתיקים מהסוג המסורתי, עם תאימות מלאה לעיצוב המכשיר. התקן התליה, ככל הנראה, החזק שקיים כרגע בשוק. המחיר (כולל משלוח באמצעות שליח עד פתח הבית) נמוך בכמה יורו משל המתחרה הקרובה מספרד וביותר, משל המתחרה הרחוקה מארגנטינה, מבלי להפסיד להן ולו בנקודה אחת בכל הקשור לאיכות ולסגנון.

אם מצאתי ולו סיבה אחת שכנגד, הרי שזה רק שה- HD, טלפון דק לכל הדעות, משמין לכדי 24 מ"מ (מה- 12 מ"מ המקוריים) כשהוא עוטה את הנרתיק. לא שזה מפתיע ועדיין נרתיק ה- Tradition של Noreve ל- HD נמנה בבטחה עם היותר דקים בין מתחריו, יהיו שימצאו בשיטת הגנה מסורתית זו בעייתיות מה.

מנגד, מי שרגיל לשאת את התקשורתן שלו בנרתיק "כנף" ימצא את גרסת ה- HD מסדרת Tradition של Noreve שווה בהחלט את המחיר !


מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל- א.ס.י.פ/ערוץ 3

===========================

אין תגובות: