יום שני, 12 בינואר 2009

GPS&More וניופאן טלקום: התאמנו את IGo8 ל- Touch HD. נציע חבילות ניווט מוכללות במחיר אטרקטיבי

HD_IGO_Logo (12k image)

HD_IGO_Bundle1 (25k image)

אפשר לומר ש- iGO8 3D היא תוכנת הניווט האישי המוכרת ביותר בישראל, אבל כשמדובר בתוכנת ניווט אישי לסביבת PocketPC ו- WM, אפשר להוסיף גם של- iGO8 3D אין אף מתחרה רציני בתחום. אם עד כה העדפנו את מכשיר הניווט הייעודי, בעל המסך הגדול והברור, והעמסנו עלינו שני מכשירים, האחד לניווט והשני לניהול מידע אישי, ה- Touch HD, בעל מסך רחב של 3.8 אינץ' ורזולוצית WVGA מרהיבה (800x480 פיקסלים) מחזיר את הניווט האישי למכשיר הכי אישי שיש, ה- PDA.

ניופאן טלקום, מפיצת מותג HTC בישראל ו- GPS&More מפיצת מותג iGO עשו מהר חושבים והחליטו ללכת על זה בגדול. התוצאה, חבילות (Bundle) מבוססות Touch HD וגרסה מותאמת של iGO8 3D עם מפות ישראל ומערב אירופה.

"הרזולוציה הייחודית של מסכי Touch HD הצריכה עבודת התאמה" מסביר אלעד צרפתי, מנהל הפעילות העיסקית של Nav'nGO בישראל. "התוצאה הצדיקה את המאמץ. iGO8 3D, תוכנת ניווט אישי שופעת גראפיקה. הרזולוציה הגבוהה ב- Touch HD, כמו גם מפרטו החזק של המכשיר הם הסביבה הטבעית לתוכנת הניווט שלנו".

גם בניופאן טלקום, האחראים להפצת חבילות הניווט, מרוצים. "יש לנו מוצר ייחודי ותפישה שונה ומתבלטת בים פתרונות הניווט הייעודיים", כך דודי פופוביץ , מנהל השיווק של מותג HTC בניופאן טלקום. "החזרנו את הניווט האישי לאנשים".

חבילת ניווט הכוללות תקשורתן משולב GPS מסוג Touch HD בשילוב תוכנת iGO8 3D ומפות ישראל ומערב אירופה, מוצעת במחיר של 4,999.00 ש"ח (כולל מע"מ). בשוק החפשי מחירה המומלץ לצרכן של iGO8 3D, בתצורה זו, יכול להגיע לכ- 2,300.00 ש"ח (כולל מע"מ) ללא החומרה. בחשבון פשוט, מחיר החבילה מאוד אטרקטיבי למי שממילא התכוון לקנות את המכשיר או את התוכנה לבד. התוכנה והמפות מותקנות מראש על כרטיס ה- mSD המצורף לחבילת Touch HD. זה עדיין משאיר בידי המשתמש כ- 5.5 ג'יגה של זכרון חפשי לאחסנה. פשוט, נוח וברוח "קנה וסע".

ברמת פרשנות, חבירת ניופאן טלקום ל- NavNGO 3D, היא מה שקרוי בעגה מקצועית "ברית בין חזקים". מצב בו שני מותגים מובילים חוברים יחדיו למוצר שערכו המשולב גבוה מערך מרכיביו. GPM מנצלת יפה את הבכורה שלה בשוק הניווט האישי לסביבת WM, בעוד ניופאן תורמת פלטפורמה הנחשבת לאחת המוצלחות בתחומה. המחיר המשולב (והמפתיע ??) עושה את החבילה הזו למשהו שבהחלט שווה לקחת בחשבון.

מאת: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3

====================

אין תגובות: