יום חמישי, 27 בנובמבר 2008

סקירה: Krusell Orbit Flex ל- HTC Touch Pro. ה- Convertible של נרתיקי העור

Krusell-TP-1 (27k image)

בסצנת הגאדג'טריה המקומית, מוצרי חברת Krusell השוודית כבר תפשו להם מעמד דומה לזה של מצדה 3 ב"פרק הרכב המשפחתי/עיסקי" שלנו. אמינים, בעלי אורך חיים אינסופי, עיצוב תפקודי שמרני ומחיר בממוצע הסביר. ככאלו, אין פלא שכל מכשיר שלישי בארץ, אם יעטה "בגדי עור", חזקה עליו שיהיו אלה מתוצרת Krusell. גם העובדה שלייצרן השוודי הוותיק יש בארץ מפיץ רשמי, וותיק לא פחות (On-Road), עוזרת בכך, כי נרתיקי Krusell נושאים "אחריות לחיים" ולשם כך, רצוי שיהיה גורם מקומי לדבר עמו בשעת הצורך..

אם כבר חשבנו שאין מה לחדש בתחום הזה, באה סדרת Orbit Flex ומלמדת אותנו טריקים חדשים. למשל, נרתיק ש"יודע", בדיוק כמו מכונית ספורט עם גג פתוח, ללכת עם כיסוי מסך וגם בלי. כיסוי המסך קל להסרה ולהרכבה מחדש. להנות משני העולמות. תמצית הרעיון במכונית Convertible... (האאא.. נאנחתי בנוסטאלגיה לזכר האלפא ספיידר של ימי נעורי..).

הקונספט פשוט, חכם ועובד. אם כבר, אז גם החזיר לנרתיקי Krusell את דקות הגזרה שאפיינה אותם בעבר וקנתה להם מקום של כבוד בקרב המשתמשים ה"עסקיים".
======================

מי שלא אהב את גרסאות Orbit האחרונות, משום כפל שכבת ההגנה מאחור (כיסוי למצלמה), ישמח לגלות שבסדרת ה- Flex יש חזרה לשכבה הבודדת וחזרה לבון-טון של דקות גזרה.

כך נראה ה- Orbit Flex ל- Touch Pro מלפנים,

Krusell-TP-2 (20k image)

ומאחור,

Krusell-TP-3 (18k image)

את מגן/כיסוי המסך הקדמי, ניתן להסיר בהחלקה פשוטה אל/מ- מסילת פלסטיק קשיח.

Krusell-TP-5 (13k image)


חלקו הפנימי של מגן/כיסוי המסך מרופד עור גם הוא ומכיל כיסים לאחסון כריסי ביקור וכרטיס זכרון נוסף. מנסיון ארוך, הריפוד הפנימי בעל אורך חיים רב מהרגיל ונראה תמיד כחדש. ייתכן שהוא עשוי מחומר חזק דמוי עור, מכל מקום קשה להבחין בכך ומבחינת עמידות, נראה שחייו בלתי מוגבלים..:-)

Krusell-TP-4 (13k image)


עיצוב נרתיקים למכשירים בעלי רכיב נשלף, במקרה של ה- TP זו המקלדת, אינו פשוט ליישום. במקרה זה, Krusell בחרו להשתמש ב"שיטת" שרוול הפלסטיק השקוף, החובק את המקלדת ובעת שזו מכונסת, מסתתר מתחת למסך. בין לבין, שרוול הפלסטיק שומר על המקלדת גם מאצבעות מלוכלכות.. הפלסטיק חזק ושקיפותו גבוהה. גם דק דיו כדי "להשתחל" יפה ברווח הדק שבין שני חלקיו של המכשיר.

Krusell-TP-KB (20k image)

כל פתחי התפעול כרויים במקום הנכון, מאפשרים לתפעל את המכשיר בעודו בנרתיק,

Krusell-TP-6 (10k image)

העיצוב מותיר את הדופן הימנית של ה- TP חשופה לגמרי. איני מקנא במעצבי הנרתיקים למכשירים עם מקלדת נשלפת. הם נדרשים להפעיל את המוח שעות נוספות. מכל מקום, עם מכשיר יפהפה כ- TP, לא בטוח שזו בעייה...

מערכת הנשיאה והתלייה Multi-Adapt, מחוזקותיה המאפיינות של Krusell, מזמנת לנו בחבילה קליפס נסיעה רב כיווני. כשלעצמו נחשב כתוספת, בעלות נפרדת, בדגמים אחרים. יפה מאוד.

Krusell-TP-9 (11k image)

ברור שכל ייתר אביזרי הקצה של סדרת Tele-Adapt תואמים.

Krusell-TP-10 (6k image)

סיכום:

נרתיק העור של Krusell מסדרת Orbit Flex לתקשורתן Touch Pro של HTC, מביאה משב רוח רענן לתחום הדי שמרני הזה. בהתייחס לכל מרכיבי המשוואה, איכות, זמינות, שירות בארץ ומחיר הגיוני, בהחלט מומלץ.

דגמי סדרת Orbit Flex מוצעים למרבית התקשורתנים וה- PDA הנפוצים.

מאת: סער אביגור
צילומים: איריס אביגור לא.ס.י.פ/ערוץ 3


=========================================

אין תגובות: