יום ראשון, 19 באוקטובר 2008

Mitac Mio-Navman Spirit: כך הולכים להראות הדברים

NavManLogoo (10k image)

NavManS100b-1 (28k image)

Mitac Mio-Navman חשפה השבוע את ממשק הניווט הרשמי-חדש של הקבוצה, תחת השם Spirit. לא רק חשפה, גם השיקה. באנגליה תחילה, מגרש הבית המסורתי של NavMan, על מכשיר ניווט ראשון (S100). משהסוד השמור נחשף, כבר ברור ש- Spirit תגלוש, לאט ובבטחון, לייתר מערכות הניווט שמנפקת קבוצת Mitac. עוד על Spirit בסרטון המצורף, מדובב ע"י צ'ארלי סמית, מנהל הפרוייקטים ב- NavMan, בית התוכנה הרשמי של Mio.



Spirit שמזכירה את MioMap 2008 "מעגלת" את "פינותיה" של זו. תוצאה של מחקר ופיתוח של שנתיים בשיתוף והנחייה של IDEO, מבתי העיצוב התעשייתי המובילים בעולם.

"מיו הולכת להביא את עולם הניווט לשיא של אינטואיטיביות וידידותיות בממשק למשתמש. Spirit תהיה שובר שוויון עולמי, חד-משמעי, בכל הקשור לקלות בשימוש", אומר Bill Ho , נשיא קבוצת Mitac.

Spirit מביאה עמה ממשק Touch מלא עם גלילה (תחת השם Glide Touch), הפחתה למינימום של מספר ההקלקות, כפתור Home (בדומה לטלפון סלולרי), מחזיר מכל מקום בתוכנה לתפריט ראשי, סביבה גראפית חדשה ומפושטת (תחת השם ClearView) בין הייתר שמציגה קוד צבעים נעים לעין, ברור וקל לצפייה בכל תנאי תאורה, כמובן גם את "סימן ההכר" החדש של Mio-Navman, ניווט תמונות NavPix. דגש מיוחד הושם על הצגת מצב-אמת בפניה באמצעות מימיקת שילוט. כבר ראינו את זה השנה אצל Navigon ונדלקנו (לראות לקראת סוף הסרטון). עם זה, אי אפשר לטעות.

פרשנות: אפשר לראות ש- Mio, בהנחיית IDEO, לא מאמינה ב- 3D. במקום, וכדברי Bill Ho, "הדגש יושם על ערכי ליבה בניווט אישי. דיוק, מהירות תגובה והתאמה למירב קהלי יעד". Mio למדה מטובות ומובילות. דסטינטור, Navigon ו- IGo אותם החליפה מדי שנה, זו אחר זו. יש להניח שמשאביו של הקונצרן, חובק עולם ותעשיות, אינם מגבילים אותו. מכאן שמה שאנחנו עתידים לראות במוצרי החברה זה את ה"אני מאמין" האמיתי שלה, משהחליטה לצעוד בדרך עצמאית.

מאת: סער אביגור
מקור: Mitac PR
צילום וסרטון: Mio-Navman PR

========================

אין תגובות: