יום רביעי, 29 באוקטובר 2008

בלוג חדש בארה"ב: Device Diary




"דבר חדש" נפל בקהילת מומחי ה- Mobile Life Style העולמית, כשחברי Chris Leckness, בעצמו MSMVP Mobile Devices ובשעותיו הפנויות עורך ראשי של אתר Mobilitysyte.com, חשב לכנס כמה משוגעים לדבר תחת בלוג בו יוכלו לתאר את חוויות היומיום שלהם עם מכשיריהם העדכניים.

מי שיבקר שם (הקלק/י כאן) ימצא כמה שמות מהיותר מוכרים, בכלל זה של אליו דיאמנט מ- PocketPCFreak, שותפי לתואר MVP בישראל ויקבל, אם ירצה, תמונת חתך למכשירים בהם משתמשים "מובילי הדעה" כשהם כותבים בנעלי הבית שלהם.

הבלוג בשפה האנגלית ומה שאין שם זה מפרטי עומק וגם לא TalkBack. החלטה נבונה של Chris שלדבריו, רצה להבטיח בכך שכל אחד מהכותבים יוכל להתבטא שם בחופשיות ובלי כניסה לוויכוחים. רעיון לא רע, אבל דווקא הייתי רוצה לשמוע ולהתווכח עם חברי למקצוע, מאחורי כל אחד מהם, לפחות אותה כמות של שנים ונסיון מקצועי שיש מאחורי, אז מה כבר יכול היה להיות רע בקצת "כניסה זה בזה" להנאת הקוראים.. טוב, קוראים לזה הבדלי תרבויות.

למה כדאי להכנס ל- Device Diary, ולו כדי לקרוא כמה אמיתות מתומצתות בשם אומרן. הכתיבה בבלוג מוגבלת לנושאים בתואר MSMVP ולחברי קבוצת MOBIUS, קבוצת עיתונאים ומובילי דעה, חלקם שונאי MS בהגדרה, שמיקרוסופט מכנסת מדי שנה ומנסה לשכנע אותם ש- WM זה הדבר הכי טוב שקרה לכדור הארץ מאז המצאת הגלגל...

כתב: סער אביגור
צילום: איריס אביגור ל- א.ס.י.פ/ערוץ 3
===============

אין תגובות: