יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

אני אייפון - בגובה העיניים


כתוב וחתום, הספר "אני אייפון-מדריך בגובה העיניים", אוט-או-טו בחנויות הספרים וברשתות.

224 עמודי כרומו משובח. 12 פרקים מקיפים. 206 צילומים וצילומי מסך מפורטים. 28,000 מילים שנהניתי למולל על המי, המה, למה, איך ומתי. יישומים, תוכנות, טיפים, טריקים, תחזוקה שוטפת ואביזרים למכשיר ששינה את פני עולם המובייל ובישר, לרבים, סוף לעידן הדינוזאורים.

את ה- iPhone הראשון שלי, קניתי כדי ללמוד איך להלחם בתופעה. התפקיד מחייב.

כמו בסיפורים, נתפשתי לדבר. כשכבר התמחיתי בנושא, הבנתי כמה זמן בזבזתי בלתת גז בניוטרל. המודה ינוחם. את ה- iPhone השני, והשלישי שלי, כבר קניתי מתוך בחירה ופרספקטיבה.

כן. אני עדיין MVP Mobile Devices של MSFT, ואני עדיין עושה שם במלאכה. מה הקשר ?? ... :-)


מאת: סער אביגור

צילום: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3

====================