יום שלישי, 2 ביוני 2009

מנהל סחר אלקטרוני - כל ייצרן הוא גם ייצואן בפוטנציה





אתה חושב שההמגרש הזה שייך רק לגדולים, כבר אתה טועה ובגדול. לפחות כאן, הגודל באמת אינו קובע. לא משנה מה אתה מייצר, כמה אנשים אתה מעסיק ומה גודל המפעל שלך. בכל זמן נתון, באיזשהו מקום, באיזשהו זמן מישהו רוצה לקנות את הסחורה שלך. כדי להגיע אליו צריך להפנים את חוקי העולם החדש. עולם שטוח, בו המרחק בין נקודה לנקודה נמדד בביטים ולא במיילים.

עם התובנה הזו ועם הביטיה המעשיים יעזרו לך המכון הישראלי לייצוא וה- Shopbroker, מנהל מסחר אלקטרוני, להסתדר במקסימום נוחות ובמינימום זמן. מנהל סחר אלקטרוני הוא מן ייצור פלאי חדש, תולדת השעה. איש שיווק, איש מכירות ואחד שדוהר על אוטוסטרדת המידע במהירות האור ומרפד את הנסיעה שלך, הייצרן, בהרבה כריות אויר.



Shopbroker
את היצור הזה, מנהל סחר אלקטרוני, המציאו במכון הישראלי לייצוא, כחלק ממיזם יצואקספרס, יוזמה לאומית לסייע ליצואנים ולבעלי עסקים קטנים להתחיל לייצא באמצעות חנויות באינטרנט, באתרים המסחריים המובילים כדוגמת eBay, Amazon ,Yahoo ודומיהם.

הסמכתו המקצועית של מנהל סחר אלקטרוני ניתנת במסגרת משותפת של ביה"ס להכשרת מנהלים במרכז האקדמי הבינתחומי הרצליה ובית הספר לסחר-חוץ במכון הישראלי לייצוא ולשת"פ בינלאומי. במסגרת פיילוט ראשון למיזם, מכון הייצוא מצמיד לייצואן (או לייצואן בפוטנציה..) מנהל סחר אלקטרוני, שיסייע בפתיחת חנות וירטואלית, העלאת מלאי, שיווק ופרסום באינטרנט ועד לניהול בפועל של המסחר האלקטרוני, כשגם הייצואן וגם מנהל הסחר האלקטרוני נתמכים ע"י המכון.
ייצרנים ויצואנים מעוניינים להצטרף למיזם יצואקספרס, מוזמנים לפרטים נוספים ולהרשם (חינם) למחזורי הפיילוט הקרובים, בלחיצה על הקישור כאן.
מאת: סער אביגור
==============

אין תגובות: