יום שני, 6 באפריל 2009

השקה - ערכת POI מיוחדת עם אירועי חופשת פסח למשפחה. מיוחד ל- iGO FUN

FunPessach0 (7k image)

FunPessach1 (26k image)

מעניין למשפחות שאג'נדת אירועי פסח שלהם עדיין לא שלמה, וגם לאלו התוהים לאן פניהן של תוכנות ניווט ממותגות. GPS&More, מפיצת תוכנות iGO בישראל, בשיתוף עם בנדא מגנטיק, מפיצת מותג NOVOGO, משיקות חבילת POI ייחודית, מתמקדת במבחר אירועים למשפחה בחופשת פסח.

זוהי השקה ראשונה מסוגה בישראל, שיותר מעצם המידע הממוקד שהיא מציעה, מלמדת אותנו שלמוצרי ניווט אישי עוד יש הרבה אורך נשימה ושאנחנו רק בתחילתה של דרך חדשה.

החבילה החדשה, מוצעת חינם לבעלי מכשירי ניווט ייעודיים מתוצרת NOVOGO עם תוכנת iGO FUN, מוכנה להורדה ישירה מאתר GPS&More, בקישור כאן.

כלל משתמשי תוכנת iGO8 3D, גם אלו שאינם בעלי רשיון iGO FUN, יוכלו להנות מחבילת ה- POI עם אירועי פסח, אולם ידרשו לתשלום סמלי נוסף עבור התוספת, כולל התקנה.

=========================

ההבטחה, מעניינת כשלעצמה, של גרסאות ממותגות לתוכנות ניווט אישי מתחילה להתממש. הראשונים לקפוץ לבריכה הם GPS&More שניפקו לנו בחודשים האחרונים את "iGO יהדות" ואת "iGO FUN" עם עוד כמה בקנה..

חבילת ה- POI (ר"ת: Points of Interest ובעברית, נקודות עניין) למשפחות בחופשת הפסח, מציעה קובץ גדוש אירועים, מתוארכים ומלווי נקודות ציון למסלל לשם ישירות.

FunPessach2 (29k image)

FunPessach5 (36k image)

FunPessach3 (29k image)


בעלים למכשירי ניווט ייעודיים Novogo, יוכלו להוסיף את כל המידע באמצעות הורדת קובץ והעתקתו למכשיריהם, פעולה שיוכלו לעשות מביתם ובלא צורך בהתערבות נוספת.

הורדת קובץ העדכון והוראות מפורטות ניתן לקבל בקישור מיוחד שהעלתה GPS&More בפורום המשתמשים שלה וניתן להגיע אליו גם מכאן..

הערה: מי שאינו בעלים לרשיון iGO FUN, קובץ העדכון לא יעבוד על גרסאות אחרות ל- iGO 8 3D והמעוניינים יתבקשו לרכוש אותו במשרדי GPS&more, שם גם יתקינו לא את הרשיון המתאים.

מאת: סער אביגור

=========================


אין תגובות: