יום רביעי, 24 בספטמבר 2008

מיקרוסופט ישראל: קובץ שעון הקיץ שוחרר להורדה באתר החברה

MSIL-DST2 (26k image)

אז נכון שבעוד שבועיים, שעון הקיץ המקומי מאפסן עצמו עד לשנה הבאה, אבל בכל זאת ותמיד מוטב מאוחר מאשר אף פעם !!. מיקרוסופט ישראל התגברה על המכשולים המשפטיים, ובעקבות לחצכם המתון.... משחררת את קובץ תיקון ה- DST (ר"ת: Daylight Saving Time ובעברית "שעון קיץ") לסביבת Windows Mobile להורדה מאתרה, בלא המחוייבות המייגעת להתקשר לשירות הלקוחות, להמתין לפקס וכן הלאה...

מודגש כי התקנת קובץ תיקון שעון קיץ מקומי חיונית למי שמסנכרן את מכשיר ה- WM שלו מול שרת ו/או מול מחשב PC עם מערכת הפעלה חלונות, בה העדכון מתבצע אוטומטית, וכי המנעות מהתקנת העדכון היא המחוללת מספר אחת למרבית שאלות התמיכה בפורום Mobile של מיקרוסופט ישראל..."היומן זז לי בשעה"... על כל הוריאציות..

כמו-כן מובהר שהתקנת קובץ התיקון, מוצעת כשרות ללא תשלום של מיקרוסופט ישראל למשתמשי WM בארץ, וכן שלאחר התקנה, שעון הקיץ יפסיק את פעילותו, ויעבור לשעון חורף מקומי, בהתאם לתאריכים היעודים ובאופן אוטומטי.

להורדה ישירה של קובץ התיקון לשנת 2008 (עבור שעון הקייץ המקומי שמסתיים בעוד שבועיים...) לחץ/י על הקישור כאן.
עוד הערה קטנה..גדולה !!!! אין להתקין בטעות קובץ דומה, מאתרים בחו"ל. "ההוא" יעדכן אמנם את זמני ה- DST, אבל לא בישראל. לעדכון מקומי יש להשתמש - אך ורק - בקובץ התיקון המסופק ע"י מיקרוסופט ישראל (בקישור לעיל).
יש להניח ולקוות שבשנה הבאה, התיקון המקומי יהיה זמין להורדה ולא נצטרך לשוב ולעבור את הסיפור המייגע, כי דרך חזרה,לא תתקבל בברכה.

כתב: סער אביגור

איור: Google

==================