יום שבת, 21 ביוני 2008

ועתה, משחלפה הסערה


אם זה משנה למישהו, כנראה שגם השנה לא יהיה לי Iphone... פשוט אין לכך סיבה מספיק טובה. בחרתי בשימושיות (המשעממת ?) ב- Windows Mobile אל מול יופיו (הממכר ?) של Iphone I. אמשיך לבחור בשימושיות (הבטוחה ?) של Windows Mobile עתה משנחשף ה- IPhone II. זה לא משום שאיני אוהב שמזיזים לי את הגבינה, אלה משום שבדרך-כלל, אעדיף פתיחות וקישוריות על סתם גוף יפה... אמרתי בדרך-כלל.. תלוי בהקשר.. Hey....:-)
ציפיתי לטסונאמי, קבלתי בקושי רעידת אדמה עוצמה 1 בסולם ריכטר. ויודעים מה, אני גם לא ממש מאוהב בעיצוב ה"יא'ני טראו", החדש, של IPhone II. דק בצדדים, עם כרס קטנה באמצע. בטח לא כשאני מצווה על עצמי בכל יום להתחיל בדיאטה..
אבל, ולמרות שאני מעדיף במוצהר את המין הנגדי, אני מת על סטיב ג'ובס. הבן אדם הזה, ומי שמצוי בקורות חייו יסכים איתי, לא מפסיק להמציא את עצמו ואת Apple מחדש. סלח לי סטיב (בלמר), בינתיים, אתה לא בכיוון. מה'כפת לך בן אדם. צא ולמד. אם סטיב (ג'ובס) לא מתבייש להלביש טכנולוגיה ישנה בחליפת איומים, למה שאתה (בלמר) לא תעשה משהו מגניב באמת.. ? יאללה, תזדרז עם Windows Mobile 7..אופס, סליחה.. אסור לי לדבר על זה.. אני תחת NDA..
הדברים בהמשך אינם מיועדים ל"קנאי IPhone". ורשמית, אני כן מקנא בכם. יש לי כל כך הרבה ברירות לבחור מתוכן ואילו החיים שלכם , איך להעמיד זאת, כל כך דו-ממדיים...
בואו ונראה מה קבלנו בינתיים...דור 3 (כבר יש לי מזמן), אבל למה בלי שיחות וידאו כשהמכשיר מיועד גם לאירופה...- GPS עם A-GPS של Global Locate (כבר היה לי מזמן), אבל בינתיים שאיננו תואם לכל תוכנות הניווט שיש בשוק..- קישוריות "אירגונית" ושיתוף קבצים, וואללה... ממש מרגש. רגע.. יכול להיות שכבר יש לי את זה כמה שנים.. ?
  • Security.. ז'תומרת (כך ג'ובס בכל אופן) יהיה הרבה יותר קשה לפרוץ את IPhone II. וכפי שכבר נאמר. במקום יומיים זה יקח שבוע..
  • SDK.. מותק, והרי הודעה. אולי זה חדש אצלכם, אני חי סביב SDKים כבר הרבה שנים
  • סוללה "ארוכה".. אבל למה, לכל הרוחות, עדיין נעולה ?
  • תוכניות שימוש (סלולריות) מפתות.. ובכן לצערי אינני שותף לא בחברת סלולר ולא ב- Apple (חבל..). אבל זה בהחלט מעניין שניתן למכור "IPhone משודרג" בכחצי ממחירו של IPhone ישן.. אני בטוח שזה אומר רק דברים טובים..
  • ימכרו את זה ב- 20 מדינות ומשהו... הממ.. מעניין אם ומתי נראה אותו בישראל, או שמא גם הפעם נצטרך להסתדר עם הכרזות מרתקות על מלחמה בשוק אפור.


באמת, אבל באמת- באמת-באמת, ציפיתי להרבה יותר. אפילו לא קניתי IPhoneI עם 16GB בשוק של Taipei. זה נראה לי טפשי כשבעוד יומיים תצא "האמא של כל ה- SmartPhoneים". נכון שזה סקסי נורא לשחות כנגד הזרם, אבל יש שגם מתים מזה. משעמום.


..איך אומרים?...."עד שיצא IPhone III"...

מאת: סער אביגור
צילום: Apple PR
=================

אין תגובות: