יום שישי, 26 בפברואר 2010

הספר: אייפון-מדריך בגובה העיניים, יצא !!

נכון. לקח טיפה יותר מהמתוכנן, אבל הספר iPhone-מדריך בגובה העיניים, זמין בשע"ט בחנויות באג ו- צומת ספרים ברחבי הארץ. בקרוב מאוד גם במרכזי לקוחות של רשתות סלולאריות. כתבתי אותו במשך כ- 3 חודשים צפופים. להוציא אותו לאור לקח עוד כחודשיים ומשהו והתוצאה, פשוט מרהיבה.

הספר, בהוצאת מודן, 196 עמ', מציג את שלל יכולותיו של ה- iPhone בשפה פשוטה, מלווה בצילומי המחשה רבים. זהו המדריך האישי, הצמוד, שיעזור למשתמשים המומים משפע התכונות והאפשרויות המוצעות על-ידי הטלפון הסופר חכם, להשתלט עליו במינימום זמן ולהפיק ממנו את המירב.

iPhone-מדריך בגובה העיניים ערוך בפורמט נוח לקריאה, לעיון מזדמן ולנשיאה. ב- 12 פרקיו, הספר מכסה את כל תכונותיו המובנות של ה- iPhone. הוא אינו מחייב קריאה ברצף, ובנוי לענות על צרכי הרגע של המשתמש, עם הדרכה צעד-בצעד, במלל ובצילומי מסך, כיצד לבצע כל משימה.

iPhone- מדריך בגובה העיניים מבאר שלל מילות מפתח שמשתמש חדש עשוי לפגוש ביומיום, ממליץ על יישומים שימושיים בדגש על צרכי משתמש iPhone ישראלי, ומציג צבר אביזרי קצה נפוצים שכדאי להכיר.
הספר iPhone-מדריך בגובה העיניים משלים את חויית השימוש ב- iPhone, וראוי שימצא על מדף הספרים של כל מי שרכש את המכשיר או מתעתד לרכשו בקרוב.

מחיר הספר (מומלץ), 72 ש"ח.
מאת: סער אביגור (מחבר)
עריכת צילומים: איריס אביגור ל א.ס.י.פ/ערוץ 3
הוצל"א: מודן-הוצאה לאור
==============================================

אין תגובות: