יום ראשון, 10 במאי 2009

סקירה: Capsule Neo ל- IPhone, כשהייטק פוגש סטייל

IP_REb_Neo16 (17k image)

את Capsule Neo של Switcheasy, נרתיק "קליפה" קשיח ומעוצב ל- IPhone, ניתן להגדיר במשפט פשוט: "כש- High Tech פוגש סטייל". גם בזכות הרעיון החכם של Apple "דגם אחד-עיצוב אחד" וגם בזכות המשיכה האדירה של IPhone את המוחות שחושבים "מחוץ לקופסא" לקחת חלק בחגיגה, שוק האביזרים והתוספות ל- IPhone ממציא מחדש את הפוטנציאל בדחף בלתי נלאה.

Capsule Neo, בקריצה לסדרת סרטי מד"ב מעוצבת ומצליחה The Matrix, אינו מבייש את השם השאול ומספק הגנה היקפית, קשיחה, לטלפון עם הרבה סגנון, מעט מאוד תוספת גודל ומשקל והמון יצירתיות.

מי שכמוני, שריטה קטנה על ה"יקר מכל" שלו יכולה להעלות לו את לחץ הדם לרמות מסוכנות, ימצא את Capsule Neo כמוצא שלל רב, מה גם שמוצרי Switcheasy זמינים בישראל (יבואן: Gold Stream Group Ltd.), מחירם שפוי וניתן למצוא אותם במרבית חנויות האביזרים ל- IPhone, בעד תשלום סביר למדי של כ- 180.00 ש"ח (כולל מע"מ).

================

אין כמו ה- IPhone 3G להצדיק רכישה מיידית של "קליפת מגן",ולא חשוב איזו. בין אם בזכות רגישות גב המכשיר לשריטות, ובין אם משום שיופיו של הטלפון עושה אותו אוטומטית ל"עזר תדמית" שחי מחוץ לכיס יותר מכל טלפון סלולרי אחר. על חפצים יקרים צריך להגן. על אלו היקרים ללב, זו כבר חובה..

שיטת One Size בה בחרה Apple לעצב את ה- IPhone (להבדיל, למשל, ממאות דגמים שונים ל- Windows Phone ול- Symbian) נהיתה אבן שואבת להרבה מוחות יצירתיים, צעירים ושאפתנים. אנשי "עולם חדש" שנולדו ב- High Tech, מד"ב ואקזוטיקה. כאלו הם אנשי Switcheasy.

ככל נרתיקי ה"קליפה" של Switcheasy גם Neo, דגם שיתחבב (לפחות על-פי עידון עיצובו) גם על לאנשי עסקים, אך לא רק.., עשוי מחומרים עדכניים, מצולבים (Hybrid) ואיכותיים ביותר. מקשה (Shell) מ- PolyCarbonate ובולם זעזועים פנימי מ- Silicone בעובי של 0.6 מ"מ, מספקים לטלפון הגנה מעולה מבלי לגבות מחיר בלתי נסבל בהיקפים ובמשקל. הנדסת נעילה עם שבע נקודות מגע מבטיחה שגם כשהטלפון, לא עלינו, יפול לרצפה הקליפה תשאר עליו. גם אם יפול על צד המסך, הנורא מכל, מסגרת בולטת של המקשה לא תאפשר מגע ישיר למסך. פשוט חכם !

IP_REb_Neo8 (22k image)


ה- Neo מסופק בחבילה מפנקת (ככל נרתיקי הקליפה של Switcheasy), כוללת:

- שני מגיני מסך קריסטליים, איכותיים, (אם בנפרד, מחיר כל אחד מהם כ- 70 ש"ח)
- מתאם ייעודי עבור Apple Universal Dock ומערכות המבוססות על השיטה
- מעמד "תצוגה" אופקית
- "פקקים" מגומי עבור פתחי האוזניות ומחבר הסנכרון/טעינה (כנגד אבק)
- במקרה הספציפי של Neo מסופק גם בולם זעזועים (ממברנה, בשפת הייצרן) נוסף מסיליקון


רק חבילת הנלווים "שווה" בחוץ יותר מ- 140 ש"ח והרוכש Neo פתור מלרכוש אביזרים אלה בנפרד. חסכון נאה למי שממילא התכוון לעשות כן.

IP_REb_Neo25 (17k image)


ה"קליפה" מתלבשת על הטלפון בלי להשאיר מרווחים וננעלת בחזקה עם לא פחות מ- 7 נקודות מגע. אין לצפות שתפרד מהמכשיר בשעת מבחן, עם זאת, קלה להתקנה ולהסרה.

IP_REb_Neo20 (17k image)

פתחי ה- Neo מהונדסים היטב וממוקמים בלא פשרות. כך הפתח לעינית המצלמה,

IP_REb_Neo10 (17k image)

לבקרת עוצמה ולזחיל השתקה ייזומה,

IP_REb_Neo14 (16k image)

למחבר סנכרון/טעינה ולצמד הרמקולים בתחתית.

IP_REb_Neo12 (11k image)


נחזור לרגע לבולם הזעזועים, הממברנה. זהו גם הרכיב ה"טריקי" של ה-Neo. כל-כך דק (0.6 מ"מ) כדי שלא לעבות את מכלול הקליפה, הממברנה עשוייה סיליקון אמיתי (להבדיל מגומי). חזקה הרבה יותר משהיא נראית, גמישה ובולמת זעזועים. רק טיפה עבה יותר מהחומר המשמש ליצירת כפפות ניתוח. Switcheasy מספקת שתי יחידות (אחת מוסתרת בחבילת האביזרים), להשקיט את דעתו של משתמש דאגן במיוחד.. הערה: לא להרכיב את שתי הממברנות זו על גבי רעותה. כבר שמעתי את החכמה הזו. מלבד העובדה שזה לא ממש אפשרי, זה גם לא נדרש ! לשמור למקרה הצורך בעתיד כלשהו.

IP_REb_Neo18 (10k image)


בכל הקשור לעיצוב, Neo משדר דימוי של חוזק שקט. הצבע הכללי אחיד (אלטרנטיבותת בלבן או בשחור), הגב מצופה בחומר דמוי גומי עדין, נגד החלקה, הדפנות חלקות, שקופות ובעלות מרקם הנצמד ליד (מה שמעיד על מרכיב סיליקוני קשיח כלשהו לצד ה- Polycarbonate).

IP_REb_Neo2 (11k image)

IP_REb_Neo4 (7k image)

IP_REb_Neo6 (13k image)


הרכבה:

Neo בנוי מ- 3 רכיבים. מסגרת "H", מסגרת "ן" וממברנת בלימת זעזועים (מגנה גם מפני שריטת גב המכשיר). כינויי המסגרות שאולים מצורת האותיות המקבילות.

הרכבת ה- Neo על ה- IPhone היא עניין של כמה דקות, כשהפרק ה"רגיש" יותר בה זו הרכבת הממברנה הבולמת על הטלפון, מפני שהיא כל-כך דקה. גם משום שהסיליקון נצמד למכשיר. קצת סבלנות ומתיחה זהירה לכיסוי מושלם וזה מאחורינו. לאחר מכן יש להקדים ולהרכיב את מסגרת ה- "H", ולסיים בנעילה באמצעות מסגרת ה- "I" (זה המקום לחזור ולהביט בצילום רכיבי החבילה, למעלה).

מלוא הליך "פירוק" החבילה והרכבת Neo חדש על IPhone, בסרטון למטה.




סיכום:

Capsule Neo עושה "בצפר" (בית-ספר) לנרתיקים קשיחים. כבר ראינו כאלה בהקשרים אחרים והתלהבנו מרעיון ההגנה ההיקפית ללא תוספת היקפים. בכל זאת, הגישה השונה של Switcheasy מראה שעם הרבה דמיון ובלי לחתוך פינות, אפשר להמציא את הג'אנר מחדש.

אילמלא המסך הקשיח של ה- IPhone (בזכות הטכנולוגיה שמאפשרת שכבת חיצונית קשיחה ומסתפקת במגן מסך נגד שריטות) היינו חוששים ממגני "קליפה" שלא מכסים גם את המסך. כאמור, ב- IPhone ה"בעייה" כמעט ואינה קיימת, אז נתעלם ממנה באזהרה קלה.

האיכות לגמרי בלא פשרות. הפתחים במקומות הייעודים. אין מרווחים מרגיזים, החומרים מתוחכמים (אהבתי במיוחד את מסגרת ה- "H" החלקה (ברוח עיצוב הטלפון) ועם זאת כאילו נדבקת ליד, כנגד החלקה.

חבילת אביזרי הקצה המסופקת עם ה- Neo (ועם כל מגני הקליפה של Switcheasy) מ ו ש ל מ ת !!. דומה ששני מגני המסך הקריסטליים יספיקו לאורך כל חיי ה- IPhone ומכל מקום יחסכו רכישה בנפרד (ביחד, חסכון של כ- 140.00 ש"ח). המגנים איכותיים, שקופים, עם הגנת UV, ומהסוג ה"דביק ללא דבק". יפה גם תוספת ה"פקקים" המתחשבת. ל- IPhone מוגן Neo לא יכנס אבק, אלא אם תרשו לו. הערה: קל לאבד את הפקקים הללו.

המחיר, כמו ב- IPhone. מוצר מקביל בעולם ה- PPC היה עולה כפליים ולא בהכרח מתקרב לשלמות של ה- Neo. מומלץ לצרכן בכ- 180.00 ש"ח (כולל מע"מ).

אריזה: בליסטר מעוצב

יבואן: Gold Stream Group Ltd., זמין ברוב חנויות האביזרים המתמחות ב- IPhone.

זמינות בישראל: מיידית

---------------------------------
מאת: סער אביגור
כל הזכויות שמורות © מאי 2009
אין לפרסם ללא אישור בכתב של בעל הזכויות

================================================

אין תגובות: